För oss med BIM 1-5 juni
Testa att köra ägglossningstest både morgon och eftermiddag. Igår på morgonen var mina äl stickor långt ifrån positiva. Kom hem på eftermiddagen och fick fullt utslag. Tog då ett clearblue digital test som visade en fast glad gubbe.
Jag har ingen erfarenheten av tempande tyvärr. Håller tummarna att äl lurar bakom hörnet
Borde ha ägglossning idag eller imorgon, (beroende på vilken app) men ägglossningstesten visar bara minimal stegring, och ingen skillnad från igår till idag? Vi är inne på sjunde försöket med nummer ett, och det är verkligen svårt att vänta! Har haft ägglossning punkligt varje månad sedan jag tog ut min spiral i början av november, och då sa dessutom min läkare att allt såg helt perfekt ut, och att hon kunde se att det skulle gå fort då jag hade optimala förhållanden/blodvärden (?) är bara så besviken på min kropp just nu, men samtidigt vill jag verkligen inte bara ge upp! Använder Natural cycles också, men den här fortfarande aldrig kunnat detektera ägglossning. (förra månadens, dock ser jag ju en klar stegring från en dag till en annan?!