För oss med BIM 1-5 juni
Mensvärk på G...känns som det är timmar till mensen börjar här. Blä ;(
Mensvärk på G...känns som det är timmar till mensen börjar här. Blä ;(
Lovar att uppdatera! Skönt att du är sugen på
Hårdost, haha!! Jag vill ha lakrits, vilket jag alltid vill ha innan mens
Åh nej. Hoppas att den håller sig borta. Håller verkligen tummarna för dig.
Uppdatera oss om hur de går.
Super sugen på hårdost :P
Håller tummarna att inga spottings kommer och ett plus visar sig ![]()
Just nu *peppar peppar* har jag inte *peppar peppar* fått några spottings *peppar peppar*
Brukar få på äl+11, är nu på äl+12. Lite jobbigt att hoppet går upp, speciellt om det kommer blod imorgon...
Nu är det inte långt kvar till bim iaf!
Jag åt också saltlakrits när jag väntade båda sönerna haha
Fan jag vill också ha salt lakrits.
Inget gott tecken alltså?
Dock åt jag lakrits som en galning när jag väntade sonen :P
Men nej! Ingen mens nu
, blä!
I detta nu ingen mens. Men tänker mig att den kan dyka upp imorgon eller lördag också eftersom jag hade glad gubbe för två veckor sen. Så kan det ju ta 1-2 dygn för ägget att lossna. Dock känner jag en molande värk, så bara väntar på blodet
Fan, nu kom det lite rosa på pappret när jag var på toaletten... måste ju vara mensen som är på gång. Jag vill inte!
Plussade igårkväll, ganska tydligt. Tänkte att jag gör ett nytt idag på morgonen och det blev inte alls lika starkt. Det tog dessutom ganska lång tid innan något syntes.. Men ett plus är ett plus, eller?? Vågar inte ta ut nåt i förskott då min familj har en historik av svårigheter och missfall. Att det skulle ta sig på första för mig känns orimligt...
Bim-1 och negativt test. Lite blod på pappret i morse... känns kört :(
Spännande! Och du ska hålla dig ytterligare en vecka med att testa, det är bra jobbat ![]()
Väntade min mens runt 29:e men den har inte kommit.
Mår pyton 4 dagars illamående nu:0
Hade negativt test för ett på dagar sen.
Väntar och ser hur symptomen blir nu och väntar nån vecka eller två.
Hade en rosa brun pytteblödning den 18:e i hop med tre dagars migrän.
Och det drar i ljumskarna, det gjorde det min förra graviditet också.
Hoppas nu !! har försökt sen feb 2016
Ja hurra!!! När hade du äl och bim?
Kan inte tro att det är sant!!
Hurra vad kul med fler plus!!
Testdag på måndag men gårdagens tjuvtest visade detta!!! Ruvardag 8 (Här gjort återföring av fryst embryo i Falun)
Hurra det där är plus!!
Grattis!! Mina streck är typ lika. Nu gav du mig hopp!
Välkommen. Det där med flytningar är svårt tycker jag. Det sägs att man ska få mer flytningar vid en graviditet men det har jag då aldrig tänkt på i mina andra graviditet.
Jag hakar på här :) BIM på söndag. Har ett barn sen tidigare och det här är 5e försöket. Slutade med ppiller för ett par månader sen och mensen är oregelbunden mellan 27-35 dagar, förra och förrförra månaden var det ca 30 dagar. Enligt min mensapp skulle BIM vara idag, sen imorgon och nu på söndag. Hittills inga stora gravsymtom :/ förutom att det känns som att hormonerna är i total obalans.. men kan ju lika gärna bero på mens. Brukar dock aldrig få pms. Så nu får jag snällt vänta och se.. jäkligt tråkigt dock att vänta!
En fråga, kan man avgöra något på flytningar? Minns inte hur det var med förra grav :) skiljer det sig något innan mens och om man är gravid?
Men nej ;-(
Nu kom min mens :( Lämnar nu tråden. Lycka till ni andra!
Testade nyss negativt med CB early... Bim idag. Ingen mens i sikte men det kom lite ljust beige på pappret. Så ledsen och uppgiven nu... :(
Vaknade tidigt nu imorse och gjorde ett test: positivt! Så glad!
Kram och massa stryka till er. Hoppad utredningen ger något så ni får hjälp <3
Mensen kom nu när jag satt hos min terapeut...
Lämnar den här gruppen nu men önskar er alla stort lycka till och många plus!
Nu väntar utredning om två veckor, sen får vi se vad läkarna säger.
Spottings- mens på G, så bättre försök nästa månad för oss. Heja alla som kämpar i denna tråd<3
Japp! Fixar en efter helgen ![]()
Tror oxå jag får mens imorn. Vore kul o göra en lite mindre grupp igen! Med endast några datum i juli hehe..
Mm, lite tråkigt men vi fick ju "bara" till det på dagen som äl visade glad gubbe, kanske hade behövt få till det dagen efter också. Nya tag senare denna månad <3
Neej! Fasen vad trist. Jag trodde verkligen att du skulle plussa! Kramar!
Men du.....än så länge har ju inte din mens kommit.
Min nästa bim är 3/7. Jag gör en tråd för oss med bim 1-6 juli!
Gör så! Nästa Bim 1 juli för mig.. juli blir vår månad!!
Hej! Beklagar dina MF. Jag har också 3mf i bagaget sen förra året i april.har du barn sen innan?
Vad för blodprover har du fått lämna?
Jag har bim 6/6. Testade idag och de visade neg. Hade MF 5/5,
Har känningar dock inte lika starka som förra månaden när jag plussade. Är under utredning nu då jag haft 3 MF. Lämnat 8 rör blodprover. Var hos gyn den 24/5 och hon sa att jag kommer få mens snart... dock har de ej kommit ännu. Så jag lever på hoppet att de tog sig dagarna innan jag va hos henne.
Grattis!!
Jag fick plus idag! Hoppas ni andra plussar kram
Min mens kom som en klocka idag. Så troligen släppte ägget på lördagen för två veckor sen. Jag och mannen hade sex på torsdagen så kanske inte optimalt, eftersom min mans spermier inte verkar överleva så länge =/
Men mars-maj barn kan jag tänka mig också. Är ju 36 år gammal så tiden tickar.
Kramar till oss
Nu kom mensen.
Kände de på mig efter natten dröm.
Nya tag nästan månad BIM 6/7
Valet o kvalet om man ska lägga ber både ägglossningstest och familjeliv under sommaren. Hur känner ni?
Kram till oss. Vi hoppas på ett vårbarn istället. Jag skapar ny grupp för oss som har bim 1-7 juli. Kram kram kram
Mensen kom som en klocka nu på morgonen samt världens jävla mensvärk!! :( buhu. Bättre lycka nästa gång. Håller tummarna för er andra. Ses kanske i en julitråd!