För oss med BIM 1-5 juni
Cd 11 idag! Ska börja med äl test idag. Brukar ha äl dag 15-16!!
Cd 11 idag! Ska börja med äl test idag. Brukar ha äl dag 15-16!!
En fråga - När man har sex varannan dag tycker jag typ att det är lite svårt att veta vad de som kommer i trosan är. Är de trådiga kladdet fertilt sekret eller gubbens kladd :p
Blinkande gubbe idag på cd 12! Brukar ha äl ca dag 16! Wiho spännande.. vet nån hur många dagar man brukar ha blinkande på cb test? Har bara testat med endast fast gubbe innan..!!
Jag har haft blinkande allt från 1 dag till 4 dagar innan fast gubbe kom :) är också på cd 12 och brukar ha ÄL mellan cd 16 och 18.
Brukar ni få lite ont när ni har sex när ägglossning börjar närma sig? Vi hade sex imorse och kändes typ lite ömt när han kom långt in?? Hmmm
Jag brukar få jätteont när äl är på g. Även om det är obehagligt att ha sex vid detta tillfälle så brukar jag kunna tänka på annat, och man gör det ju för att man vill och dels för att man kan bli gravid vid detta tillfälle.
Nu så har min mens precis försvunnit så nu längtar jag efter att testa och se när äl är på ingång igen för ett nytt försök :D
3e dagen med blinkande gubbe. Borde ha äl på söndag. Hade samlag igår så "måste" få till det i helgen!! Hur går det för er andra?
Fick aldrig blinkade gubbe utan min blev fast direkt. I detta nu känner jag skarp smärta på höger sida. Gissar att ägget släpper. Nu kan jag bara hoppas att ägget är dugligt, starka friska spermier väntar där inne och sen att alla annat som måste klaffa är redo denna månad. Vetefan om jag pallar ett 4:e missfall. Då skiter vi nog i att försöka få en trea.
Blinkande gubbe idag fjärde dagen. Stickan visade dock INGET test sträck alls? Alltså ett annat äl test (endast en sån där "remsa").. konstigt ?
Äntligen!