• Jooosen

För oss med BIM 1-5 juni

royce skrev 2017-05-26 23:43:30 följande:

Jag är på BIM-6 idag :) BIM 1 juni.

Menar Bim-8!! Skrev fel! Okej, ja ska ha mens 3 juni!
  • Jooosen

Bim -7 idag. Känner absolut ingenting. Vet att det är jättetidigt men känner på mig att det inte blivit något denna månad :(

• Jooosen
    LillaAw skrev 2017-05-27 13:25:18 följande:

Är på äl + 3 och är svullen om magen och brösten. Hade ont i bröstvårtorna igår men allt känns precis som vid PMS. Får man Pms om det inte tog sig?

Det undrar jag oxå! Har ont under vänstra bröstet som jag alltid får några dagar efter äl... just därför tror jag att det inte tog sig..
  • Jooosen
    Isvattenis skrev 2017-05-28 15:08:59 följande:

En vecka kvar till BIM. Tiden går sååååå sakta.

Ja samma här!!! Suck
  • Jooosen

Äl+7 idag. Onda bröst men känns som det gör mellan mens o äl. Kanske liiiite mer än vanligt!! Å ni??

• Jooosen

Är det nån mer än jag som typ inte brukar ha några flytningar alls mellan äl o bim? Samma sak nu.. äl + 7 nu som sagt. Ömma bröst på sidorna men brukar ha det några dagar innan mens... fan va jobbig väntan....!

• Jooosen

Efter att jag slutade med p piller för ett år sen har ja haft as kort mens! Typ 2 dagar! Nån mer? Är det något att oroa sig för?? Känner av äl som vanligt ... förra ggn var mensen 1,5 dag. Dock mycket blod.

Äl + 8 idag! Känner lite molvärk på vänster sida och ömma bröst! Dock vanligt innan mens... :/

• Jooosen

Testar nog på Bim dagen om mensen ej kommit. På lördag! Känns dock negativt på nåt vis! Spännande att följa er andra :)

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni