För oss med BIM 1-5 juni
Efter duschen idag så kände jag på tappen och upptäckte då att jag va lite öm i den och i "väggarna" runt den. Vet inte om de är ett bra eller dåligt tecken. Men men
Någon mer som upplever ömhet runt livmodertappen?
Kan inte komma ihåg att jag gjort de förr innan BIM?
Bara runt ÄL
Äl +7 idag. På cd 23 med andra ord och det var vid denna tiden förra månaden som mina bröst började ömma. Känner inget nu men de är definitivt tyngre. Fått väldigt mörka flytningar som nästan såg bruna ut i trosan när de torkat. Är väl det enda som skiljer åt från de andra månaderna vi försökt :) Inte långt kvar till BIM iaf, tycker resterande dagar av denna veckan kan rusa förbi... xP
Ömma bröst Bim-3. Känner o klämmer som fan (haha de kanske är därför de ömmar) är säkert bara tecken på mens. Har ni ömma bröst?
Mensvärk på G...känns som det är timmar till mensen börjar här. Blä ;(
Just nu *peppar peppar* har jag inte *peppar peppar* fått några spottings *peppar peppar*
Brukar få på äl+11, är nu på äl+12. Lite jobbigt att hoppet går upp, speciellt om det kommer blod imorgon... 
Nu är det inte långt kvar till bim iaf! 
På min kvälls springning fick jag nästan hjärtklappning o va tvungen att stanna o ta djupa andetag. Skumt
Gick hem & åt en påse godis ist :)
Längtar till lördag morgon, då ska jag testa pga fest på kvällen.
Lovar att uppdatera! Skönt att du är sugen på
Hårdost, haha!! Jag vill ha lakrits, vilket jag alltid vill ha innan mens
Fan, nu kom det lite rosa på pappret när jag var på toaletten... måste ju vara mensen som är på gång. Jag vill inte!