Inlägg från: Isvattenis |Visa alla inlägg
  • Isvattenis

För oss med BIM 1-5 juni

Emmie79 skrev 2017-06-01 13:25:08 följande:

Jag har aldrig känt av ömma eller svullna bröst runt bim när jag varit gravid. Det har inte kommit förrän flera veckor senare.

Tack för hopp :) har inte för mig att jag haft de heller någon gång. Nu kliar de riktigt i testf fingrarna när ni alla fått så fina pluss. Man kanske skulle testa. Har två test kvar så kanske ett idag o ett på söndag :p
  • Isvattenis
    Jossilito skrev 2017-06-01 15:02:08 följande:

hej hörni.. alltså jag har fortf inte fått mens.. vågar man hoppas!? Hade från början BIM i tisdags, sen flyttade NC den till ons, sen tors å nu fre efters den inte kommit å tempen hållt sig hyfsat uppe.. hm.. tycker ja har symtom faktiskt.. när ska man testa? Tog ett test i söndags som var helt blank..

Testa :)) du är galen som har klarat dig hela veckan
  • Isvattenis
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-06-01 16:42:37 följande:
    Håller med Emmie79! När jag var gravid med lillskrutten kom ömheten i brösten flera veckor efter plusset och höll i sig lääänge. Önskar att jag slapp, fy va hemskt det var! :P
    Okej.

Just nu mår jag super illa. Måtte illa från i till hela dagen och nu orkar inte göra någonting.

Gick tillbaka o läste i mina mens app o i jan skrev jag dagen innan mens att jag mådde illa hela dagen från i till. Så nu räknar jag med mens på lördag tyvärr.
    Ååååååh hade höga förväntningar denna månad då de va första gången jag var 100 på ÄLs prickning :P
  • Isvattenis
    Jooosen skrev 2017-06-01 12:58:58 följande:
    Aa precis samma här... nästa månad då jävlar. Har typ redan ställt in mig på icke plus denna månad :(
    Nu fick jag mer mol och tappen tycker jag är ganska låg o öppen så antar att mensen är på g... fan va sur jag blir...
  • Isvattenis
    brennaV skrev 2017-06-01 22:05:24 följande:

Välkommen. Det där med flytningar är svårt tycker jag. Det sägs att man ska få mer flytningar vid en graviditet men det har jag då aldrig tänkt på i mina andra graviditet.

Idag har ingen mens kommit, men mensvärken sitter i och förväntar mig mens imorgon eller lördag. Men man vet ju aldrig, kanske håller sig mensen borta....länge,

Typ 9 månader
    Åh. Då här två dagarna kommer bara vara en enda springa på toan oro :P

Tog ett test idag ÄL + 11 efter jobbet tooook blankt.

En teststicka kvar. Den kommer jag ta på BIM på lördag morgon då vi ska på fest.

Med sonen va de lika. Inga symtom tog test på BIM -1 en lördag vilket va negativ
    Festade som tusan på en årlig fest och på tisdagen tog jag ett test bara för att mensen inte hade kommit och då va de tok positivt.
  • Isvattenis
    FrökenJ90 skrev 2017-06-02 07:04:59 följande:

Nu kom min mens :( Lämnar nu tråden. Lycka till ni andra!

Va tråkigt, ladda om batterierna nu och ha en bra examen imorgon. Trots att de känns tröstlöst just nu så tappa inte hoppet. Kram på dig
  • Isvattenis
    Emmie79 skrev 2017-06-02 07:00:36 följande:

Testade nyss negativt med CB early... Bim idag. Ingen mens i sikte men det kom lite ljust beige på pappret. Så ledsen och uppgiven nu... :(

Håller tummarna för att din mens håller sig borta.
    Med min mol värk igår, låg öppen mjuk o kladdig tapp så kommer säkert min mens också snart. :((
  • Isvattenis
    Emmie79 skrev 2017-06-02 08:58:23 följande:
    Mensen kom nu när jag satt hos min terapeut...

Lämnar den här gruppen nu men önskar er alla stort lycka till och många plus!

Nu väntar utredning om två veckor, sen får vi se vad läkarna säger.
    Åh va tråkigt..

Jag går runt o är så sjukt nervös. Typ ont i magen hela tiden pga av det.
  • Isvattenis
    Jooosen skrev 2017-06-02 10:47:12 följande:

Äl+11 Bim-1. Känner du något? Jag känner inte mycket... tänkte testa imorse men struntade faktiskt i det! Håller tummarna!!!

Imorgon är de ÄL+13 o troligen min BIM dag. (Kanske söndag) Alltid svårt att veta när ägget släpper osv man jag hade posetivt på ÄL test 21 så vet inte om de släppte då eller 22/5 för jag gjorde inget test den 20 de..

Iaf så kommer jag ta ett teststickan imorgonbitti för vi ska på fest imorgon kväll.

Inte kännt nått på hela dagen men när jag nu satte mig i soffan så är de ju lite mol. Som de varit varje kväll typ i en vecka.

Nån mer som testar imorgonbitti?
  • Isvattenis
    cleo20 skrev 2017-06-02 22:35:16 följande:

Jag fick plus idag! Hoppas ni andra plussar kram

Åh grattis tusen ggr om.

BIM? Symtom?
  • Isvattenis
    cleo20 skrev 2017-06-02 23:11:33 följande:
    Tack så mycket!!

Jag plussadr idag bim-1.

Cirka 5 dagar efter ägglossning fick jag en nidis en ljusrosa flytning. Sen en vecka tillbaka har jag varit lite extra kissnödig, skithungrig, riktigt trött på morgonar och igår idag har jag fått vita tjocka flytningar!!

Har du haft några symptom?/plussat??
    Okej.
    BIM imorgon eller kanske söndag men kommer ta ett sånt Stickan test imorgon få se. Har prickat ÄL bra. Men har egentligen inga symtom.

Mår illa från o till, är inte extra kissnödig,
    Molvärk i magen från o till (kan ha de ibland enl anteckningar från andra månader)
    Brösten är varken svullna eller ömma
    :P

Så jag förväntar mig inget annat än mens. Kommer bli sjukt besviken ifall den kommer men men.
  • Isvattenis
    cleo20 skrev 2017-06-02 23:13:31 följande:
    Åh juste! Måste tillägga att jag har haft molvärk som mensvärk som varar i 10 sekunder cirka 4-5 gånger om dagen
    Vad använde du för test när du plussade?
  • Isvattenis

Drömde i natt att jag fick mens.
    Tog ett test nyss... tog negativt så nu väntar jag på mensen.
    Hade en gul vit flytning på pappret när jag torkade mig vilket jag inte brukar ha på BIM så kanske har BIM imorgon ändå.

Håller timmarna för er andra spm har BIM idag eller imorgon :D

• Isvattenis

Nu kom mensen.
    Kände de på mig efter natten dröm.
    Nya tag nästan månad BIM 6/7
    Valet o kvalet om man ska lägga ber både ägglossningstest och familjeliv under sommaren. Hur känner ni?

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni