För oss med BIM 1-5 juni
Jag har aldrig känt av ömma eller svullna bröst runt bim när jag varit gravid. Det har inte kommit förrän flera veckor senare.
Jag har aldrig känt av ömma eller svullna bröst runt bim när jag varit gravid. Det har inte kommit förrän flera veckor senare.
hej hörni.. alltså jag har fortf inte fått mens.. vågar man hoppas!? Hade från början BIM i tisdags, sen flyttade NC den till ons, sen tors å nu fre efters den inte kommit å tempen hållt sig hyfsat uppe.. hm.. tycker ja har symtom faktiskt.. när ska man testa? Tog ett test i söndags som var helt blank..
Välkommen. Det där med flytningar är svårt tycker jag. Det sägs att man ska få mer flytningar vid en graviditet men det har jag då aldrig tänkt på i mina andra graviditet.
Nu kom min mens :( Lämnar nu tråden. Lycka till ni andra!
Testade nyss negativt med CB early... Bim idag. Ingen mens i sikte men det kom lite ljust beige på pappret. Så ledsen och uppgiven nu... :(
Äl+11 Bim-1. Känner du något? Jag känner inte mycket... tänkte testa imorse men struntade faktiskt i det! Håller tummarna!!!
Jag fick plus idag! Hoppas ni andra plussar kram
Drömde i natt att jag fick mens.
Tog ett test nyss... tog negativt så nu väntar jag på mensen.
Hade en gul vit flytning på pappret när jag torkade mig vilket jag inte brukar ha på BIM så kanske har BIM imorgon ändå.
Håller timmarna för er andra spm har BIM idag eller imorgon :D
Nu kom mensen.
Kände de på mig efter natten dröm.
Nya tag nästan månad BIM 6/7
Valet o kvalet om man ska lägga ber både ägglossningstest och familjeliv under sommaren. Hur känner ni?