BIM Juni 2017
Jag kanske ser i syne, men på det här kan jag faktiskr ana något svagt. Väldigt tidigt än (ÄL+8), så jag ser det som negativt tills jag får ett synligare streck.

Jag kanske ser i syne, men på det här kan jag faktiskr ana något svagt. Väldigt tidigt än (ÄL+8), så jag ser det som negativt tills jag får ett synligare streck.

Börjat få halsbränna, men den verkar komma och gå lite som den vill, så det behöver inte betyda något direkt. Har fortfarande den där tyngdkänslan i livmodern. Testen är fortfarande extremt svaga eller negativa, så jag börjar tvivla. Även om inget är över förrän mensen kommer känns det inte som om det här är min månad. I sådana fall nya tag lagom till semestern och då jäklar!
Ställer in mig mer och mer på försök nr 6. Har fortfarande halsbränna och tyngdkänsla i livmodern. Tempen tog ett rejält skutt uppåt Idag, så appen flyttade fram min ÄL 2 dagar, så enligt den är jag på ÄL+9 igen.. Supersvagt eller näst intill blankt fortfarande.

Ställer in mig på mens i helgen/början på nästa vecka. Visst håller sig tempen sådär hög, men samtidigt smörjer jag ju med progesteron. Fortfarande knappt synbart streck och nog borde det helt klart ha ökat nu om det vore något/en frisk graviditet..

Plus eller defekt test? Det här kom upp inom någon minut och hjärtat började rusa, tills jag såg hur tätt strecken sitter.. Typiskt nog sista stickan, men ska ändå till apoteket idag i annat ärende.

Får se om dessa kommer åt rätt håll.
Är ganska säker på att mensen kommer inom några dagar. Tempen droppade i morse och jag har menskänningar..