Inlägg från: oONinniOo |Visa alla inlägg
  • oONinniOo

BIM Juni 2017

Jag kanske ser i syne, men på det här kan jag faktiskr ana något svagt. Väldigt tidigt än (ÄL+8), så jag ser det som negativt tills jag får ett synligare streck.

• oONinniOo
    Tumvante skrev 2017-06-11 18:19:37 följande:
    Har stirrat och stirrat och jo, nära teststrecket kanske jag ser. Men det är vanligt test va? Och äl +9 såg jag först och det var med tidigt... Och tyvärr så blir foto aldrig bra... Hoppas för din skull nu!
    Det är ett som mäter från 10, så det är ett tidigt. Zoomade in lite på det, men det syns inte alls bra i vilket fall. Men nu är det bara hoppas att det ökar som det ska. Börjar bli så van att få svagt plus som ökar lite och sen inget mer..

• oONinniOo

Börjat få halsbränna, men den verkar komma och gå lite som den vill, så det behöver inte betyda något direkt. Har fortfarande den där tyngdkänslan i livmodern. Testen är fortfarande extremt svaga eller negativa, så jag börjar tvivla. Även om inget är över förrän mensen kommer känns det inte som om det här är min månad. I sådana fall nya tag lagom till semestern och då jäklar!

• oONinniOo

Ställer in mig mer och mer på försök nr 6. Har fortfarande halsbränna och tyngdkänsla i livmodern. Tempen tog ett rejält skutt uppåt Idag, så appen flyttade fram min ÄL 2 dagar, så enligt den är jag på ÄL+9 igen.. Supersvagt eller näst intill blankt fortfarande.

• oONinniOo

Ställer in mig på mens i helgen/början på nästa vecka. Visst håller sig tempen sådär hög, men samtidigt smörjer jag ju med progesteron. Fortfarande knappt synbart streck och nog borde det helt klart ha ökat nu om det vore något/en frisk graviditet..

• oONinniOo

Plus eller defekt test? Det här kom upp inom någon minut och hjärtat började rusa, tills jag såg hur tätt strecken sitter.. Typiskt nog sista stickan, men ska ändå till apoteket idag i annat ärende.

• oONinniOo
    Hansson88 skrev 2017-06-17 10:26:58 följande:
    Ett plus skulle jag säga.

Jag tycker inte att strecken är för nära.

Grattis!!
    Vågar nog inte riktigt säga tack än, det gör jag först när det blir ett plus med annat märke. Men jag känner mig mer hoppfull över att så många säger att det mest troligt är ett plus än fel på testet. Glad
  • oONinniOo
    Tumvante skrev 2017-06-17 12:43:35 följande:
    Jag tycker också det ser ut som ett plus! Vilken dag är du på?
    FF flyttade min ÄL, så enligt den är jag nu på ÄL+12. Men nu när testet torkat ordentligt så ser strecket snarare gråblå ut, än den färgen det borde vara. PE är dessutom blankt/superdupersvagt..

Dålig bild, men strecket ser mer grå ut i verkligheten.

Och så PE som det inte syns något nämnvärt på. Så jag ställer in mig på nytt försök i Juli istället.. Ska ta ett sista test på tisdag bara för att se, sen slutar jag smörja med progesteronet då.
  • oONinniOo
    OFrasisO skrev 2017-06-18 06:35:46 följande:

Får se om dessa kommer åt rätt håll.

Grattis!
  • oONinniOo

Är ganska säker på att mensen kommer inom några dagar. Tempen droppade i morse och jag har menskänningar..

Svar på tråden BIM Juni 2017