Inlägg från: Ulrika34 |Visa alla inlägg
  • Ulrika34

BIM Juni 2017

bilden blir grumlig när jag försöker förstora

heymary skrev 2017-06-13 21:04:23 följande:

Förlåt men är jag helt blind? Ingen ser något här, men jag gör? Eller? Är det något knas? Ska testa igen imorgon...
  • Ulrika34
    Hejhejhejilc skrev 2017-06-14 06:00:10 följande:

Så lycklig just nu, testade med ett clearblue early nu på morgonen, ca 2 dagar innan BIM. Har försökt sedan missfallet i januari och kämpat för att få ägglossning (pco).

Åhhhh grattis !!!!
  • Ulrika34
    ostarihavet skrev 2017-06-14 07:34:04 följande:

Good morning ladies!

Här kommer morgonens test, skitsvårt att se om det är svagt pos, spök eller smuts på testet.

Återstår att se! Fortsättning följer!

6 dagar till bim, äl + 8 eller 9

Visst anar man något!!!!
  • Ulrika34
    regndroppe skrev 2017-06-16 23:02:29 följande:

Åh, maken köpte hem brieost idag! Ska jag våga ta en bit imorgon...? Jag vet ju ännu inte om jag är gravid, bim på tisdag. Hur resonerar ni kring sånt?

Det enda jag avstår nu under bebisverkstad är rökning, är en helgrökare ibland om jag dricker ett glas vin annars lever jag precis som vanligt och äter allt!
  • Ulrika34
    regndroppe skrev 2017-06-16 23:02:29 följande:

Åh, maken köpte hem brieost idag! Ska jag våga ta en bit imorgon...? Jag vet ju ännu inte om jag är gravid, bim på tisdag. Hur resonerar ni kring sånt?

Kan väl tillläga att jag under mina 4 friska gradiviteter åt allt och skippa självklart alkohol, det slank ner en och annan sushi och ost
  • Ulrika34

Nu har jag inga fler äl- stickor, har haft äl- smärta i 3 dagar nu men nu på kvällen är det på Max, enligt ul tyckte gyn att ägget borde skäppa den 17-18, har aldrig använt dessa mini stickor förr så jag vet inte hur starka dom bör bli......
  • Ulrika34
    Jossilito skrev 2017-06-18 00:55:03 följande:

Såhär starkt blev mitt för några dagar sedan! Första ggn ja provade de märket på Äl stickor!

Jätte bra bild! Där måste det varit på Max!
  • Ulrika34

Hur lång lutealfas har ni? Dvs mellan ägglossningen och nästa mens? Jag har mellan 10-12 dagar, hade 15 dagar förr om åren.

Svar på tråden BIM Juni 2017