Inlägg från: Milou3 |Visa alla inlägg
  • Milou3

BIM Juni 2017

isofija skrev 2017-06-15 06:33:58 följande:

Plussade idag! Är så lycklig så jag darrar i händerna.

Tio månaders försök och ett missfall, starkare plus och tidigare än den månaden jag fick missfall!

Åh vilken lycka!! Stort grattis.

Är själv på 10:e försöket med ett mf i dec i bagaget. Kan verkligen sätta mig in i hur underbart det måste kännas :)

Njut allt du bara kan!!
  • Milou3
    isofija skrev 2017-06-15 06:33:58 följande:

Plussade idag! Är så lycklig så jag darrar i händerna.

Tio månaders försök och ett missfall, starkare plus och tidigare än den månaden jag fick missfall!

Förresten, vad har du haft för symptom och när började de?
  • Milou3
    isofija skrev 2017-06-15 07:34:58 följande:

Började med ömma brösr vårtor för ungefär en vecka sen, sen började brösten svullna och bli ömma i måndags. Men många av symptomen har jag haft vid vanliga perioden också så.

Däremot märkte jag att saker inte smakar likadant längre. Mitt favorit te smakar bada blask och har halsbränna.

När har du BIM? Och hur många dagar efter äl började du testa?
  • Milou3
    hannap90 skrev 2017-06-15 17:19:03 följande:

Visst inbillar jag mig inte?? Detta är väl ett plus? :o

Åh men grattis!!
  • Milou3
    hannap90 skrev 2017-06-15 19:49:06 följande:

Tack så mycket :D stegring efter bara 1,5 timme!

Hur långt efter äl?
  • Milou3
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-15 19:50:53 följande:

Bim den 25de, halsbränna från helvetet idag men inte kan ja ha gravid symptom än om det nu skulle va så?

Det roligaste är att om det inte hade varit för att vi planerar barn så hade jag inte reagerat alls o tänk "jäkla halsbränna"

Jo det kan man :) sist fick jag halsbränna bara 5 dagar efter äl!
  • Milou3
    hannap90 skrev 2017-06-15 20:54:19 följande:

Äl + 12 :)

Hade du inte testat nåt innan? Vad har du haft för symptom? Misstänkte du att du att du var gravid?
  • Milou3
    hannap90 skrev 2017-06-15 21:05:19 följande:

Jo jag testade för några dagar sen, då var det helt blankt. Jag har mått lite illa till och från, väldigt trött och även haft styva bröstvårtor hela tiden.. haha

Stort grattis!

Illamående har man ju oftast aldrig annars utom vid magsjuka eller graviditet :)
  • Milou3
    hannap90 skrev 2017-06-15 21:19:22 följande:

Nej precis, tack så mycket! :) du hade med plussat om jag inte minns fel?

Nä, jag fick ett plus om än svagt förra cykeln vid äl+7 som dagen efter försvann. Tydligt streck ändå.

Är i dag på äl+9 på nya cykeln och fick ett torkstreck i går. I dag helt blankt :( så nä får hoppas på nästa månad ist. Har inga symptom alls denna gång. Förra månaden mådde jag illa varje dag från äl+3 så därför jag bla testade så tidigt som äl+7.
  • Milou3
    Ulrika34 skrev 2017-06-17 00:12:08 följande:

Kan väl tillläga att jag under mina 4 friska gradiviteter åt allt och skippa självklart alkohol, det slank ner en och annan sushi och ost

Håller med dig och gjorde exakt likadant.

Återigen är det väl mest vi i Norden som fjölar oss med för mycket regler hit å dit. Tror inte Japans kvinnor hoppar över laxsushi under graviditeten eller att brieosten skippas i Frankrike :)
Svar på tråden BIM Juni 2017