Inlägg från: ostarihavet |Visa alla inlägg
  • ostarihavet
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-14 13:18:49 följande:
    fick du det inom tiden?
    Innan du öppnade?

Ser ett svagt streck! Hoppas! 

Fick samma idag när jag öppnade testet, vet dock inte om det var inom tiden 
  • ostarihavet
    Tumvante skrev 2017-06-14 21:10:49 följande:

God afton din lilla testgalning

Tycker du är väldigt tidigt ute, men visst såg jag något på dina öppnade test. Min iPad är för dålig på att visa bilder annars.

Jag tror och hoppas för dig nu! Mitt plus började synas på bim-4, bim-3 behövde jag inte gissa... Bim igår var det ett tydligt streck. Nu vill jag bara se ett streck som är lika starkt som teststrecket... Jag nojjar också

Haha! Till mitt försvaaaar, så tycker jag faktiskt det är kul att analysera tester ;D så mycket till liv har man! Och det ligger ändå något charmigt i att bli halvt hysterisk ;)

Men du!! Har du plussat så räcker det!! Ett plus är ett plus, stirra dig inte blind om det ör starkt! Stort grattis! <3
  • ostarihavet
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-15 07:19:36 följande:

Alltså jag tror jag precis plussat!!?? Bim-2 eller 4...det här är väl inget spökstreck?

Syns utan att vinkla kom direkt.. behöver inte kisa eller hålla den under lampa.. kan sånt här synligt streck va spökstreck? Gud jag är alldeles skakis haha

FAN VAD KUL!!! Grattis! <333
  • ostarihavet

Fan va orimligt alltså, men känns det verkligen normalt att få spökstreck på alla test i tre dagar? Eller bor det en liten liten där inne? Bim - 5 todayyy
  • ostarihavet
    heymary skrev 2017-06-15 15:38:10 följande:
    Tack för ditt svar! Ja, visst är det märkligt. Särskilt med DINA symptom som ju var klockrena på så sätt. Kroppen är skum. Får väl vänta några dagar till och se!

Någon mer som har bim ~måndag?
    tisdag :) 
  • ostarihavet
    hannap90 skrev 2017-06-15 17:19:03 följande:
    Visst inbillar jag mig inte?? Detta är väl ett plus? :o
    solklart! Grattis :D När har du bim? 
  • ostarihavet
    hannap90 skrev 2017-06-15 17:31:22 följande:
    Tack :D på söndag så bim - 3
    har du testat innan? :) 
Svar på tråden BIM Juni 2017