-
glad jag blir för er som plussar!! blir helt varm inombords haha :Dhannap90 skrev 2017-06-15 17:37:25 följande:Ja, för några dagar sen och då var det tvärblankt haha -
Asssåååå kan man inte bara få några raka besked :(

-
på tisdag :)hannap90 skrev 2017-06-15 18:28:17 följande:Tycker mig se något svagt! När har du bim?:)
Har fått spök, eller svaga streck i tre dagar nu, har lagt upp typ sju miljoner bilder i tråden haha så ta gärna en kik om du orkar <3 -
neg imorse. Uäääää känner mig så nere.
Har mensvärk, illamående och risig i magen -
gav upp hoppet när jag fick neg på pe bim-2 :)
Är det vanligt att plussa senare än så?
Känner mig fortfarande konstig, sist plussade jag på bim+2 men fick missfall kort därefter -
har bim imorgon förresten!
-
Tack för svar, beklagar ditt missfall!Ulrika34 skrev 2017-06-19 17:11:02 följande:Under alla mina friska gradiviteter som slutade med barn så plussade jag nästan tre till fyra dagar efter Bim, nu i mars månad plussade jag på Bim -4 och det slutade i ett missfall.
Ska testa imorgon på bim om inte mensen kommer och ett på fredag.
Har haft sååå ont i korsryggen idag så säkert mensen som är på gång.. -
Bim idag och negativt test :) laddar upp inför nästa månad istället!
-
Bim idag och negativt test :) laddar upp inför nästa månad istället!
-
Nej du skojar?? Fan vad kul!!! Stort grattis!!! När har du bim? :DMilou3 skrev 2017-06-20 11:04:38 följande:Som jag skrev i en annan tråd nyss, enda månaden av 10 som vi försökt utan ett endaste symptom. Mådde illa i 30 minuter i söndags och kissat ofta men har haft uvi så trodde det berodde på det. Aldrig haft så sladdriga och oömma bröst. I morse började de spänna lite och jag fick även en svag känsla att det kanske kanske kunde va nåt på g.
-
Lever på hoppet nu men är det någon som plussat efter bim? Har bim idag, neg test. Brösten ömmar mer och mer och hade kunnat sova dygnet runt. Har fått sitta med värmekudde mot korsryggen hela dagen idag för de molar så. Är hoppet ute?
-
jo det gör du nog haha, fått spökstreck ex antal gånger denna cykeln. Vårt första riktiga försök!Milou3 skrev 2017-06-20 15:50:03 följande:Hade inte du fått ett plus efter BIM sist? Eller blandar jag ihop allt nu?
Ganska vanligt tror jag! -
Betyder det här att jag ska ha ägglossning snart? Jag har ju förfan bim idag haha

-

Så kanske syns bättre -
Bim + 1 idag..
-
Blir det alltid Spök på RFSU? Aldrig testat med dom innan

-
Gjorde ett till.
Ser ni något? Lika tjockt som kontroll, syns i dagsljus och med lampa bakifrån.
Är det Spök tror ni? Har som sagt ingen erfarenhet av RFSU

-
-
dåligt haha, bim + 2 idag, negativt på alla test utom svagt på rfsu......Ulrika34 skrev 2017-06-22 13:08:46 följande:Hur går det för allla?
-

Betyder detta att det är dags för nuppilupp? Hade så två dagar, nu svagare. Fick till det på båda dagarna