• BakeAWish

    Gravid med nr.3 - BF 2018

    Hej!

    Finns det fler som är gravida med bebis nr. 3 med BF i början av 2018?

  • Svar på tråden Gravid med nr.3 - BF 2018
  • BakeAWish

    Åh vad kul om vi är några stycken Hur gamla är era barn? Mina är 4,5 & 2 (födda -12 & 15). Ska bli så himla mysigt att berätta att de ska få ett syskon om nu allt går vägen. När tänker ni berätta för era små?

  • Villhaenbebbe
    BakeAWish skrev 2017-05-22 06:20:34 följande:

    Åh vad kul om vi är några stycken Hur gamla är era barn? Mina är 4,5 & 2 (födda -12 & 15). Ska bli så himla mysigt att berätta att de ska få ett syskon om nu allt går vägen. När tänker ni berätta för era små?


    Åh vad kul! Vi har också en tvååring (blev två i mars) och en som fyller ett idag faktiskt :)

    Jag har berättat för båda hah, men den minsta fattar såklart inte, och vår stora har inte börjat prata så mycket men pekar på min mage och säger beeeebii. Men båda mina är ju som sagt ganska små så förstår inte så mycket än, blir väl mer med tiden :)
  • Dsf

    Mina är födda dec-2010 och mars-2016. :)

    Kommer att vänta till vecka 12 ca om allt går bra. Äldsta förstår ju men har svårt att hålla hemligheter ;)

  • NatalieWB

    hej! vi är beräknade denPlus 11 januari som det ser ut nu. väldigt oväntat men välkommet då vi har en lite här hemma som är 8.5 månad gammal för tillfället OskyldigHjärta


    BF 2015-10-28
  • BakeAWish

    Hehe min fyraåring kan inte hålla en hemlighet mer än typ 2 minuter så tänkte vänta till efter v. 12 åtminstone Men tror de kommer bli glada, speciellt 2:åringen som äälksar bebisar Hur mår ni?

  • Limath

    Mina är 4 och 2,5 :)

    Vi kommer nog vänta att berätta till v. 12 eller efter Kub. Ska ni göra Kub?

    Jag mår faktiskt jättebra! Trött och lite illamående men väldigt ostressad för övrigt trots en massa tentor på G. Vaknar lättare (vilket bara är positivt på morgonen!) och även om jag har lite humörsvängningar så känner jag mig väldigt kärleksfull mot min man. Förra gången avskydde jag honom rakt igenom hela graviditeten, så det är verkligen en lättnad för oss båda! :D Själv då?

  • 3hjärtan
    Limath skrev 2017-05-23 10:24:04 följande:

    Mina är 4 och 2,5 :)

    Vi kommer nog vänta att berätta till v. 12 eller efter Kub. Ska ni göra Kub?

    Jag mår faktiskt jättebra! Trött och lite illamående men väldigt ostressad för övrigt trots en massa tentor på G. Vaknar lättare (vilket bara är positivt på morgonen!) och även om jag har lite humörsvängningar så känner jag mig väldigt kärleksfull mot min man. Förra gången avskydde jag honom rakt igenom hela graviditeten, så det är verkligen en lättnad för oss båda! :D Själv då?


    Ska absolut göra kub. Väntar nog att berätta efter rul för barnen
  • Estrella81

    Hej! Jag hänger gärna med!

    Jag har två barn sedan tidigare, en 4,5 åring och en (snart) 2-åring. Väntar nu nr 3 (om allt går bra) i slutet av januari. :)

  • Fröfröken

    Hej alla! Väntar trean i slutet av januari o har nu en dotter på 4,5 o en pojke som nyss fyllt 7. Vi har redan berättat för dem att det finns ett bäbisfrö som vi hoppas ska växa : ) spännande är det!

  • Linda2barnsmamma

    Hej.

    Hoppar gärna in här om det går bra :)

    Har två flickor födda 2010 o 2011. Är i ca v7 såblir väl i februari. Inte varit på inskrivning än

  • CNS

    Åh vad roligt jag hoppar också på. Väntar vår första i mars om allt går som det ska! Så är bara 4 veckor + 5 dagar. Vi har försökt länge så går på moln! Vi tänkte berätta vecka 10 då det är min mans födelsedag då.

Svar på tråden Gravid med nr.3 - BF 2018