Raderar eller sparar du dina sms?
Raderar inget men gör inte heller ett aktivt val att spara dem... De bara ligger kvar helt enkelt. Läser aldrig bakåt.
Raderar inget men gör inte heller ett aktivt val att spara dem... De bara ligger kvar helt enkelt. Läser aldrig bakåt.
orka spara sånt, raderar allt :)
Aha jag är lite
Med tanke på att jag sällan använder sms med mina vänner, whatsapp används för konversationer, medans sms är till för jobbet (får mina körningar på sms) och när dom är uppskrivna och utförda så raderas dom, orka ha massa gammalt skit som mest är i vägen när man enbart har aktuella jobb (som väntar på att utföras sen raderas) ...
Den som ovanför tyckte det var mer jobb att rensa sms (radera när det är läst/utfört) jadu, anser du det är "jobbigt" att radera sms så måste resten av livet vara extremt jobbigt :)
Ja det verkar finnas några såna kvar :) Måste måste man absolut inte, jag har bara whatsapp, räcker ypperligt för mig :)
Ja, det gör jag, ingen vits att spara det man redan läst, så när jag läst/svarat så tas det bort, vill inte ha en drös "gamla" dialoger där i onödan :)