• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • namnbrist

Fick ett svagt plus i torsdags förra veckan på BIM och sen ett plus på digitalt test i söndags så om allt går bra så blir det en liten februaribebis beräknat den 5:e här. 

Är första för oss båda så känns väldigt spännande 

• Bellsss

Jag har precis plussat och är 3v+ visade clearblue, vet inte om det blir feb eller Mats bebis! Var verkligen inte planerat och vi dividerar fortfarande om hur vi ska göra :)

• swiker

Hej!
    Vi plussade förra veckan och är så himla glada och förväntansfulla! Det är vårat första barn så det ska bli spännande att bara gravid och få uppleva allt :)
    Jag skickade PM till dig emda91 angående gruppen, hoppas det kom fram då det först blev någon varning - men tror det gick andra försöket! :)

Grattis till er alla också!

• vad ska man heta

Nu har jag börjat få foglossning. Hoppas det ger med sig en stund snart. Jag har haft det med dom andra barnen. Lite olika med olika barn.

• Bamsing10

Idag går jag in i vecka 6! Ännu inget illamående *pepparpeppar* än så länge, har dock haft "växtvärk" . 
    Jag funderar på att ringa MVC imorgon och boka tid för inskrivning, eller är det för tidigt? När ska ni andra ringa? :) 

• Bellsss
    Bamsing10 skrev 2017-06-11 07:29:33 följande:

Idag går jag in i vecka 6! Ännu inget illamående *pepparpeppar* än så länge, har dock haft "växtvärk" . 
    Jag funderar på att ringa MVC imorgon och boka tid för inskrivning, eller är det för tidigt? När ska ni andra ringa? :) 

Jag går in i v 6 imorgon och ska ringa imorgon :)
  • JessK
    vad ska man heta skrev 2017-06-10 22:54:33 följande:

Nu har jag börjat få foglossning. Hoppas det ger med sig en stund snart. Jag har haft det med dom andra barnen. Lite olika med olika barn.

Oj redan? Fy va jobbigt :-\ hoppas d ger med sig.
  • Mojje16

Hej!

Plussade på tolfte försöket i fredags morse. Vågade inte tro det så har testat både igår och idag. Och ta mig tusan, det är en liten där! Bf runt 18feb.. :)

Väldigt mycket "mensvärk", o lite argare i humöret. Men annars som vanligt.

Så hänger gärna med här! :)

• 3hjärtan
    Bamsing10 skrev 2017-06-11 07:29:33 följande:

Jag går in i V8 imorn och tänkte ringa då
  • namnbrist

Ni som kontaktat MVC, i vilken vecka har ni fått inskrivning? Har ju ingen aning vad som är normalt men tror jag hade dagen före jag går in i v 11, tycker tiden kunde gå fortare Oskyldig 

Svar på tråden februaribebisar 2018