• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • Cookie00

Hej

Är oxå gärna med i fb gruppen. Plussade i lördags ???? Har en 3åring sedan tidigare

• Linsandet

Hej

Jag är gärna med i fb-gruppen, hur gör jag? Plussade förra veckan med första barnet och är supernervös..

• Livethänder

Hej alla!

Efter över ett års försök så tog vi en paus, gissa om jag blev förvånad när jag plussade i morse

Det är som alla säger att det kommer när man minst anar det.

Precis som en annan skrev här ovan så har jag precis fått ett nytt jobb och börjar om några veckor.

Får verkligen hoppas att det inte blir något problem med provanställningen och allt

• Toffiiee

Hej, här plussade man imorse. rätt oväntat då vi plockade ut p-stav 2/5 och räknade med att det kommer ta lång tid innan kroppen kommer igång. Jag är superglad och längtar tills sambon kommer hem :)
  • Snelson

Hej! Jag plussade i tisdags och har bf 7/2 om mina beräkningar stämmer. Har en dotter som blev 1 år 26 Maj ???? Jag är gärna med i facebook gruppen också ????

• Snelson

Okej alla frågetecken skulle vara glada gubbar. Jag har skickat pm ang facebook.

• JessK

Hej

Här är en till. Plussade igår. Har fortfarande inte lyckats förstå det än bara haha. Försökt i 7 månader efter utag av kopparspiral .

• Vincies_mamma

Hej! Plussade imorse och har bf 8/2. Vill gärna vara med i fb-gruppen!

• JessK

Vad jobbar ni alla med? Tänkte på lyft å stress. Va tror ni kan för mkt vara farligt? Forskning säger ju så olika.

Svar på tråden februaribebisar 2018