För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Hade hoppats prova att använda monitor denna cykel, men den hann inte komma i rätt tid. Köpte den begagnat så.. Så den här gången blir det digitala ÄL-test för första gången. Är leds på att tyda streck, speciellt eftersom jag också brukar ha så kort stegring att jag lätt missar den. Just nu är jag dock bara på dag 5, så jag väntar på att mina spottings ska försvinna.
Jag skulle haft ägglossning i tisdags, men känner att jag har den nu.
Sexade lördag och söndag. Blir det nåt så blir det. Är inte 100% nu på om jag vill bli gravid denna månad så kommer inte försöka igen nu när ägglossningen är, det kan ju ha överlevt några rackare från i söndags och ja, då är det så.
Hoppas ni andra lyckas :)
Jag har troligtvis bim på tisdag har fått världens mens/molvärk nu! Var i en klädesaffär för en stund sen och kände hur det rann till.., fick smått panik och trodde att det var mensen som kom när jag provade kläder :p Men det var bara flytning! Denna värk + flytningar.., hoppas det är vad jag hoppas :)
Fick min nc termometer idag :))) ska börja mäta från och med imon!
Jag har troligtvis bim på tisdag har fått världens mens/molvärk nu! Var i en klädesaffär för en stund sen och kände hur det rann till.., fick smått panik och trodde att det var mensen som kom när jag provade kläder :p Men det var bara flytning! Denna värk + flytningar.., hoppas det är vad jag hoppas :)
Mens idag :( nästa Bim i slutet av juli så hänger kvar....
Mens idag :( nästa Bim i slutet av juli så hänger kvar....
Tror att min e på gång med. Bara lite än så länge. Men imon lär de va syndafloden igen.. Blöder enormt mkt sen jag tog ut min spiral.