För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Bim den 11/7. Blir äl efter midsommarhelgen för oss. Uppdaterar lite mer närmare, men vill följa tråden :)
Blir tredje försöket denna gången. Ska försöka att inte tänka på det så mycket so. Jag gjort hittills och blivit så besviken när mensen dykt upp. Nu tänkte jag försöka lugna ner mig på något sätt.
Fattar inte.. negativa ÄL tester, inget ont i bröstvårtorna som ja brukar ha vid ÄL. Men dag 4 med ÄL flytningar o öppen livmodertapp till o från. Skulle enligt beräkningar o app ha ÄL idag/igår... deppig man blir...
Fattar inte.. negativa ÄL tester, inget ont i bröstvårtorna som ja brukar ha vid ÄL. Men dag 4 med ÄL flytningar o öppen livmodertapp till o från. Skulle enligt beräkningar o app ha ÄL idag/igår... deppig man blir...
Hej! Jag hoppar in här!
Försöker med andra barnet nu. Detta blir andra försöket. Har ÄL idag eller imorgon. Borde eg ha idag men ÄL-testet har inte visat glad gubbe ännu. Känner dock lite smått i tjejmagen nu så den borde va på G. Sambon fyller år idag så hade ju varit kul om vi kunde få till en knodd på hans dag ;)
Ni som får ÄL-flytningar, när i förhållande till ägglossningen brukar ni få det? Jag brukar börja få det ett par dagar innan ÄL men nu borde jag ha ÄL idag eller imorgon och de glidiga flytningarna glänser med sin frånvaro. Kanske inte har ÄL denna månaden? :(
Jag har bara haft min 2 cyklar (detta blir den 3) efter mitt ppiller stopp. Då ha ja fått de ngn dag innan o den dagen ÄL är. De e df ja inte fattar Vf ja inte har ÄL men massa flytningar...
Hej! Jag vill hoppa in här. Har äl i dagarna nu, kanske redan haft. Tycker mig alltid ha stenkoll på cykeln och nu när vi väl ska börja försöka "på riktigt" igen så blir jag osäker på mina symptom. Typiskt! Men bim 4/7
Ska bli härligt att få följas åt. Håller verkligen tummarna för er alla!
Många från söder Vi bor uppe i Norrland, nästan upp mot Västerbotten till. Jag är 19 år och sambon är 22 år, och ska börja försöka med andra barnet. Här spiller vi ingen tid
Vi har varit tillsammans sedan jag var 13 år så för oss känns det konstigt nog inte mer än rätt.
Hej!
Jag är 28 år, gift, bor i Växjö.
Har en son på 9 månader.
Ägglossning inom 48 h. Fick positivt äl-test idag och hann med mys ikväll.
Bim är utsatt till den 8 Juli. Skulle egentligen haft ägglossning på midsommarafton men den kom tidigare antar jag.