För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
På gyn har dom bara kallat det tidigt missfall för mej.Har aldrig hört ordet kemisk graviditet någonannanstans än på fl.
Men så kan det ju vara, att det är dåligt från början. Jag har endometrios och en av gångerna sa dom att jag har högre risk att få missfall igen pga det.
Tråkigt att det blivit så flera gånger, hoppas på bättre tur för er nästa gång!
Läste artikeln och är nu i valet och kvalet. Ska på konsert ikväll och innan den hem till en vän på middag.. har pratat med sambon som tycker att jag gott och väl kan dricka lite eftersom vi ännu inte vet ifall det "blir något" denna månad. Har flertalet bekanta som druckit tidigt i graviditeten pga. oplanerat gravida/inte vetat om och barnen är friska och krya. Nu får jag dock lite beslutsångest över kvällen, för skulle det vara så att man lyckats pricka in så kommer man ju ha det på samvetet och älta att man drack m.m. Får se hur jag känner kring detta senare under dagen och om det blir något vin eller inte.
Hade varit kul med andras erfarenheter/tankar ang. alkohol och planering av bebis.
Vänta. Om det är negativt så kommer du troligtvis bli ledsen, och då ändå testa några dagar senare, eller hur?
Bättre att vänta och få säkert besked!
Kunde ju såklart inte hålla mig. Va negativt och jag tror inte det är någon skillnad att testa om några dagar för då hade testet visat det. Jag kommer tydligen inte bli gravid länge jag vill det. Vet inte hur man inte ska tänka på det. Har vänner som blir på smällen direkt och när dom inte varit ihop länge. Jag har väntat onödigt länge. Blir väl inga fler barn för mig.
Kunde ju såklart inte hålla mig. Va negativt och jag tror inte det är någon skillnad att testa om några dagar för då hade testet visat det. Jag kommer tydligen inte bli gravid länge jag vill det. Vet inte hur man inte ska tänka på det. Har vänner som blir på smällen direkt och när dom inte varit ihop länge. Jag har väntat onödigt länge. Blir väl inga fler barn för mig.
Jag har alltid en cykel på 28 dagar.men äl kan variera mellan typ dag 15-17. Kan man ha olika lång lutealfas? Känns som man läser att den alltid är densamma? Vet nån ?
Har ingen koll på lutealfas jag heller ;)
Är på BIM -4 idag...
Inga gravtecken alls.. "/
Vill såklart testa men känns helt onödigt :(
Nu ska jag bara lyckas hålla mig från att testa innan ÄL+12. Good luck.. 
Alltså,, vill nån förklara lutealfas på ett pedagogiskt sätt? För har hört att den kan variera..