För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Hade ju väldigt tidigt missfall förra månaden o nu funderar ja på om det är ägglossningen ja känner av redan?! Ska man räkna missfallet som mens så ska den va på måndag typ men om man ska räkna från när jag skulle haft mens sist så ska de vara nu i dag typ.
Tog andra testet nu, RFSU, och det testet var också POSITIVT! OMG! Andra barnet här med, och jag kan knappt fatta att det är sant.
Det gick jäkligt lätt att bli gravid med sonen, tog sig på första försöket, även om det till och med var ett halvhjärtat försök. Andra graviditeten så tog det sig på andra försöker, första med ÄL-stickor. Känns jävligt knepigt att det går så lätt för vissa och andra får kämpa på så otroligt mycket.
Känner redan nu att jag får börja fightas med demonerna från förra graviditeten... väntan på mf eller ma... känns ledsamt att jag har ett sånt katastroftänk.
Mitt test hade bara ett streck suck...
Visst ser ni också 2 streck?
Jag är gravid!
äl+14 :D
Helt sjukt. Har så ont i brösten så jag knappt kan sova på natten. Även nu gör så ont att ha på sig. Ändå har jag gjort test som visar inte gravid. Min kropp driver med mig känns de som. Mensen har inte kommit heller. Börjar ju bli orolig att det är något fel på mig
Så länge inte mensen kommit får du inte tappa hoppet - vet de som inte fått ett plus förrän bim+7!
Det har du rätt i. Jag hade iofs en väldigt bestämd känsla redan innan, så jag kan inte påstå att jag blev förvånad - men alltid lika besviken. Tycker alla mina känningar försvann samtidigt som jag testade, brösten är inte ömma och benen gör inte ont men ingen mensvärk heller så jag vet inte hur jag ska tänka. Hoppas mensen kommer nu på förmiddagen så jag kan rings gyn och boka tid, på måndag har de semester så då får jag ingen tid för vul och får inte äta mina ägglossningspiller får hoppas på det tänker jag