• Anonym (ngvhn)

    Vad skulle ni köpt för 500k?

    Vad skulle ni köpt för 500k?

    Det får inte vara bil, ge pengar till barnen eller en bostad.

  • Svar på tråden Vad skulle ni köpt för 500k?
  • Anonym (Z)

    Om jag av någon anledning måste spendera pengarna och det inte får vara bil el bostad så skulle jag köpa en ny båt för ca 100000-150000, en ny soffa ca 25000 sedan skulle jag spendera resten på resor och andra härliga minnen med familjen. (Om nu inte husbil va ok för då skulle jag köpa en husbil för ca 2-300000)

  • Anonym (Landet)

    Totalrenovering av alla 3 husen. Bleve det nåt över så en swimmingpool ute.

  • Anonym (Hanna)

    Det beror ju lite på hir lång tid jag har på mig att spendera dem och om jag får spendera dem på något som kan vara en investering eller åtminstone ge pengarna tillbaka, eller på investeringar som körkort/utbildning. Eller skänka till välgörenhet.

    Men om jag inte fick det utan var tvungen att göra av med pengarna på säg ett år skulle jag resa, anordna roliga fester, ordn nåt slags evangemang tex en konstfestival, göra skönhetsbehandlingar, skaffa en pt, köpa kläder, köpa teknikprylar och mängder av skaparmaterial, sportutrustning av olika slag, lite möbler, gå roliga kurser, ta semester utan lön.

    Helst av allt skulle jag nog ta tjänstledigt ett år och ge mig ut på en jordenruntresa.

  • Anonym (Fattig)

    Jag skulle köpa en ny bil & en egen hund. Sen skulle jag renovera lägenheten, köpa allt nytt - från gardiner till tvättmaskin! 

Svar på tråden Vad skulle ni köpt för 500k?