Inlägg från: Anonym (Syskonlängtan17) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Syskonlängtan17)

ivf syskonförsök

Hej! Vi fick en dotter 2014 på vårt 4e ICSI. Nu har vi gjort ett syskonförsök och jag hade testdag i fredags. Det var negativt. Jag har känt på mig det hela ruvning för jag har inte haft några symptom alls. Dagen efter ET kom det lite blodstrimmor då jag torkade efter toabesök, jag undrar om ägget kan ha kommit ut redan då? Vid ET fanns det ännu 4 ägg som de skulle odla vidare men jag vet faktist inte om det blev något till frysen. Vi har bara fått ägg i frysen en gång och då klarade bara ett av 9 upptiningen. Mensen har inte kommit ännu och det känns som om jag är i ett mittemellanland där hag varken ruvar eller är som vanligt.

Åh, jag är så besviken! Ringde kliniken för att meddela om det negativa testet och förhoppningsvis boka in ett FET, men nej, inga ägg hade klarat sig till frysen. Kliniken är stängd i juli så vi måste vänta till augusti för att då börja med sprutor igen. Åh, va jag är ledsen.

Är det någon som vet om man skulle kunna ta sån där medicin som skjuter upp mensen några dagar, och sen börja med sprutorna då mensen kommer. Jag tänker alltså att om jag skulle få julimensen en vecka senare än väntat så skulle kliniken hinna öppna igen till äggplocket. Tror att det är bara laboratoriet som har sommarstängt två veckor.

Svar på tråden ivf syskonförsök