• wilson

Vart solar ni avklätt?

Ja vart solar ni näck eller topless. Hemma i ensamhet, lite mer avskilt eller på nakenbad? Själv tycker jag det är härligt att åka till nakenbad.

• Svar på tråden Vart solar ni avklätt?
  • Anonym (Man i kalasbyxor)

Jag har sjäv varit på Mellbystrand ett par gånger. Riktigt läckert, men tyvärr så finns ju runkgubbarna som visar upp sej på sanddynorna.

• kåtlisa
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-06-02 10:50:01 följande:

Jag har sjäv varit på Mellbystrand ett par gånger. Riktigt läckert, men tyvärr så finns ju runkgubbarna som visar upp sej på sanddynorna.

Tyvärr ett trist fenomen som vi får hjälpas åt att få bukt med.

Vi blev av med snuskgubben vid ett av mina favoritbad och det blev i slutändan ett par riktigt dyra runkstunder www.jnytt.se/article/onanerande-man-har-fatt-sin-dom/
  • Anonym (Kalle på Spången!)
    Aikido skrev 2017-06-01 19:40:32 följande:

En riktig man solar inte. Dessutom börjar det alltid ryka i huden om jag någon gång skulle råka exponera mig för solen.

Helt rätt ligga i solen är ingen höjdare. Dessutom framkallar det hudcancer om man inte smörjer sig med sololja.
  • Anonym (Kalle på Spången!)
    Aikido skrev 2017-06-01 19:40:32 följande:

En riktig man solar inte. Dessutom börjar det alltid ryka i huden om jag någon gång skulle råka exponera mig för solen.

Helt rätt ligga i solen är ingen höjdare. Dessutom framkallar det hudcancer om man inte smörjer sig med sololja.
  • Vaken

Solar jag på uteplatsen hemma i trädgården så solar jag alltid naken. Den är nästan helt insynsskyddad. Solar jag någon annan stans så är jag inte naken, möjligtvis topless men då ska det vara lite avskilt.

• Anonym (solfläcken)
    Anonym (Kalle på Spången!) skrev 2017-06-02 14:47:48 följande:
    Sololja är överskattat och kan invagga folk i falsk trygghet. Bästa skyddet är att vara observant och försiktig med solvanorna.
  • Anonym (solfläcken)

Är det bara jag som tycker att blekfeta kvinnor är sexiga?

• Anonym (solfläcken)

Särskilt om de har svart hårväxt och är orakade. Blir så fin kontrast då.

• Anonym (Man i kalasbyxor)
    kåtlisa skrev 2017-06-02 14:02:35 följande:
    Tyvärr ett trist fenomen som vi får hjälpas åt att få bukt med.

Vi blev av med snuskgubben vid ett av mina favoritbad och det blev i slutändan ett par riktigt dyra runkstunder www.jnytt.se/article/onanerande-man-har-fatt-sin-dom/
    Skönt det! Är det ett nakenbad?
  • kåtlisa
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-06-05 08:57:04 följande:

Skönt det! Är det ett nakenbad?

Ja det finns en väldigt trevlig naturistdel i Baskarp. Är där rätt ofta men såg bara runknisse en gång men det problemet är nog borta nu.
Svar på tråden Vart solar ni avklätt?