• wilson

Vart solar ni avklätt?

Ja vart solar ni näck eller topless. Hemma i ensamhet, lite mer avskilt eller på nakenbad? Själv tycker jag det är härligt att åka till nakenbad.

• Svar på tråden Vart solar ni avklätt?
  • Anonym (Man i kalasbyxor)
    kåtlisa skrev 2017-06-05 09:06:34 följande:
    Ja det finns en väldigt trevlig naturistdel i Baskarp. Är där rätt ofta men såg bara runknisse en gång men det problemet är nog borta nu.
    Aha, trodde annars du gillade se män som runkar.
  • kåtlisa
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-06-05 09:29:53 följande:

Aha, trodde annars du gillade se män som runkar.

Det är absolut inte min grej med runkande herrar. Har gärna sex med rätt herre och har inget emot om sker i grupp men var sak har sin plats. På en naturiststrand vill jag sola och gärna tillsammans med min man, mina hundar och folk som kan uppföra sig bland andra.
  • Anders 386

Hemma emellanåt. Bor enskilt.
    Paddlade en del kajak tidigare, då blev det alltid nakenbad o solning om vädret var bra. Har väl solat kortare stunder vid några nakenbad nån gång också, men det är enstaka händelser.
    Solbad nuförtiden blir kortare stunder, ligger liksom inte å skapar bränna, mera bara för att det är skönt.
    Använder i princip aldrig solkrämer utom när man är på solsemester på sydligare breddgrader - vilket iofs inte händer så ofta.. trivs bäst i Sverige.Cool

• Mandarina1

Hemma i trädgården.
    Gärna på nakenbad också men det blir allt mera sällan för det finns inget trevligt nakenbad i närheten.

• Anders 386

Hemma i trädgården nån gång ibland. Bor på landet och har inga nära grannar. Har varit på nakenbad några gånger också, men bara korta stunder. Skulle egentligen kunna tänka mig fler besök på Viggeby eftersom det är ett väldigt trevligt litet bad. 

• Anonym (Kalle på Spången!)

Frugan och jag planerar att ta ett kvällsdopp på Hellasgården vid udden. Ågesta Nakenbad har vi hört en del negativa saker om där knullas det så det står härliga till. Är det skapligt väder kommer vi att sola näck några timmar man ska vara försiktig.

• Anonym (Naken)

Ligger just nu på klippor vid Åkersberga och solar näck.

• Anonym (PS)

Jag och min fru solar alltid nakna hemma och vid nakenbad tillsammans med ett annat par som vi brukar "umgås" med mera intimt.

• Anonym (Kalle på Spången!)
    Anonym (PS) skrev 2017-07-07 11:57:31 följande:

Jag och min fru solar alltid nakna hemma och vid nakenbad tillsammans med ett annat par som vi brukar "umgås" med mera intimt.

Byter ni partner?
  • Anonym (Dyra drag!)
    kåtlisa skrev 2017-06-02 14:02:35 följande:
    Tyvärr ett trist fenomen som vi får hjälpas åt att få bukt med.

Vi blev av med snuskgubben vid ett av mina favoritbad och det blev i slutändan ett par riktigt dyra runkstunder www.jnytt.se/article/onanerande-man-har-fatt-sin-dom/
    Blev dyra drag.
  • Anonym (Naturisten)

Har det blivit nåt solande i bara mässing i år?

• Anonym (Simlad)

Haha näckade o tantolunden igårnatt.

• Anonym (Bodensare)

De få gånger det händer blir det på Lulvikens nakenstrand. Har inte hunnit dit i år dock.

• Anonym (Naturisten)

Nån som har solat de privata delarna de här fina dagarna?

• Anonym (Naken)

Jag har suttit på altanen och solat en stund i går och hela dagen i dag

• Anonym (BBW)

Naket på balkongen (och i solariet) har det blivit nu innan riktiga värmen kommer. För då drar vi till nakenbadet så ofta vi kan.

• Anonym (Näcken)

Jag åker ut till en skogsglänta med en filt för att sola naken. När jag solar rumpan ställer jag mig på alla fyra så solen kommer åt ordentligt.:)

• Anonym (Gillar)

Solar oftast naken  hemma på altan eller någon strand där man är själv.

Svar på tråden Vart solar ni avklätt?