• Äldre 30 May 11:12
    2480 visningar
    6 svar
    6
    2480

    Sele till kundvagn

    Jag har en väldigt rörlig liten 8-månaders pojke som både tar sig ur gåstol, matstol och nu idag ställde han sig upp i sitsen på kundvagnen.

    Det känns som vi är i stort behov av en sele som man snabbt och enkelt kan ha med sig och spänna fast i kundvagnen. Någon som har tips på vad man ska köpa?

  • Svar på tråden Sele till kundvagn
  • Äldre 30 May 11:32
    #1

    Vi har köpt en sele från Stokke som man kan sätta på deras tripp trapp stol som vi också tar med oss och sätter på kundvagnen när vi handlar. Mycket smidig att använda, vi köpte den på babyland.se :)

  • Äldre 30 May 11:59
    #2

    Spännband. Klart

  • Äldre 30 May 12:00
    #3

    Ett sånt.

  • Äldre 30 May 12:02
    #4

    Googla "sele till barnvagn" det finns en av märket Tulsa som vi har tyckt varit toppen :)

  • Äldre 30 May 12:43
    #5

    Vill ju ha ett som kan funka på både kundvagnar men även på diverse olika barnstolar. Det är ju ofta på restauranger att där saknas sele till bsrnstolarna , tex Ikeas plaststolar, Antilop.

  • Äldre 30 May 13:02
    #6

    Tulsa-selen är superbra. Det är lite hårda spännen (de man sätter på vagnen) men jag köpte små karbinhakar på Biltema som jag satte fast med. Superbra i vagn också och gåremmen som är till gör att man kan gå promenad med ystra ungar utan att riskera att de sliter sig och springer ut framför en bil. Jag har tre stycken, en till vagn, en till kundvagn och en för att gå med.

Svar på tråden Sele till kundvagn