• Niinis

till alla er som bara köper polarn o pyret kläder till era barn

förstår inte den här hysterin med polarn och pyret, kan någon förklara för mig?=)
    har sätt såååååååå många föräldrar som bara vill handla kläder till sina barn därifrån. ok om man vill köpa vissa kläder därifrån, men att altid köpa barnkläder från den affären måste väll vara lite mycke? för så speciella är dom kläderna inte! och urvalet är inte så stort. vissa kläder är väll fina, men ni som tycker att ni inte kan handla kläder från hm, kappahl, lindex osv. vad är det för fel på dom kläderna?

• Svar på tråden till alla er som bara köper polarn o pyret kläder till era barn
  • Zaria

Jag har inte heller förstått mig på POP hysterin...jag köper det jag tycker fint och som passar min plånbok för tillfället oavsett om det är POP,kapahl,Lindex eller någon annanstans...

• AnnaKlara

Jag vet inte om jag sett nån som uttryckligen BARA vill handla på Polarn, men jag handlar gärna där, det är ett av ganska få ställen jag tycker känns bra, både design- och kvalitetsmässigt....vad gäller Lindex och KappAhl så är jag aldrig ens in där nuförtiden, jag har aldrig sett något jag gillat på Lindex och väldigt, väldigt sällan på KappAhl.

• Thaleia

Kan bara svara för mig själv...men för mig beror det på att jag försöker "fly" från alla dessa fula tryck som tex HM har på sina tröjor: bataman, spindelmannen m.m.

Byxor är det inte lika farligt och dom kan jag även tänka mig att köpa på HM eller Lindex. Men tröjor är som sagt lite svårare så därför blir det oftast POP. När det blir HM så är det LOGG-kläder, dom brukar vara ok.

• Åke Vilse

Närmaste butik är inne i centrum i staden 3 mil bort så jag är inte där så ofta. Blev dock besviken på deras dåliga utbud och sortiment när jag var där häromveckan.
    Jag hade hoppats på att hita något fint eller roligt till sonen, men jag gick ut tomhänt.

• midori

Håller med AnnaKlara, har aldrig sett nånting jag gillar på varken Lindex eller Kappahl (har visserligen fått en del kläder därifrån...) så jag handlar hellre på POP. Men mest av allt handlar jag på HM, jag har helt enkelt inte råd att göra annat
    Men HM har väldigt fina kläder också, tycker jag.

• Niinis

håller med dig, tycker man ibland kan få fler fina saker för samma pris som en tröja eller byxa från polarn o pyret kostar. barn växer ju ur kläderna snabbt + att dom lätt får smuts på kläderna som kanske inte går bort. sen håller jag inte med om att det är bättre kvalite på polarn, för har sätt många gånger att typ hm kläder håller bättre med tiden och polarn o pyret kläder ibland blir ganska fula efter flera tvättar än dom billigare varianterna.

• Thaleia

Måste tillägga...HM tyckte jag var helt ok upp till stl 80-86 men sen går dom loss med en massa tryck på kläderna!

• Niinis

hm osv kanske har fåniga tryck på sina kläder ibland men hur roligt är det när det står pop på alla kläder? alla deras kläder är ju typ likadana. ränder eller enfärgade.

• Oggy

Jag handlar väldigt mycket på Polarn. Jag tycker att deras kläder är av superkvalité och snygga! Det går inte att komma ifrån. Handlar faktiskt aldrig på Lindex eller Kapahl för att jag tycker att det är av usel kvalité. Jag kan faktiskt säga att allt blir urtvättat och tappar form efter bara några tvättar och barnkläder tvättas ju ofta!! Köpte jättemycket H&m kläder till min första son, tog fram de för att använda till min andra son men de går inte att använda.
    Köper som sagt inte allt från Polarn utan mycket annat men det ska vara kvalité.

Svar på tråden till alla er som bara köper polarn o pyret kläder till era barn