• Niinis

till alla er som bara köper polarn o pyret kläder till era barn

förstår inte den här hysterin med polarn och pyret, kan någon förklara för mig?=)
    har sätt såååååååå många föräldrar som bara vill handla kläder till sina barn därifrån. ok om man vill köpa vissa kläder därifrån, men att altid köpa barnkläder från den affären måste väll vara lite mycke? för så speciella är dom kläderna inte! och urvalet är inte så stort. vissa kläder är väll fina, men ni som tycker att ni inte kan handla kläder från hm, kappahl, lindex osv. vad är det för fel på dom kläderna?

• Svar på tråden till alla er som bara köper polarn o pyret kläder till era barn
  • bustjejen

Pop kläderna är nästan lite väl vanliga tycker jag...även om de är fina
    Min 3,5 åriga dotter ÄLSKAR blommigt, randigt och rutigt på samma gång gärna i blandat rött, rosa, lila vinrött etc Då är H&Ms kläder perfekta
    Polarn kläder har jag fått lämna tillbaka, eftersom de är lite för konservativa för henne

• Niinis

det finns en affär i sicla köpkvarter (nacka) som säljer lite annorlunda barnkläder i bra kvalite. någon som vart där? dom har betydligt bättre priser och man får mer för pengarna! jag kan oxå bli lite trött på hm, kappahl, lindex men ibland kan man hitta lite annorlunda och spännande kläder till mycke bättre priser än polarn o pyret.

• bustjejen

Klatschiga tryck och glitter ska självklart vara på också

• CMN

Jag handlar gärna på po.p men inte enbart. Men vilken tur att vi alla har olika smak så att alla våra kjedjor får finnas kvar ; )

• EMO 979

Förstår inte att alla P.O.P-fanatiker skall klaga att kläder från typ HM, Kappahl och Lindex blir blekta och förstörda efter bara ngn tvätt...har i stort sett bara kläder från dessa tre affärer och INGA av mina kläder har blivit dåliga efter tvätt..tror nog med handen på hjärtat att även dessa P.O.P kläder oxå blir sliten med tiden..är ju bara gjord av tyg de oxå..och sen beror ju allt på hur man tvättar och torkar kläderna..om man tvättar i 40 grader och hänger istället för att tumla håller nog allt lika bra.

• KORALLREV

Köper inte bara därifrån men det blir mer och mer faktiskt.
    VARFÖR jo pga kvaliten håller, inte så tjejigt respektive killigt dvs man kan hitta en tröja till dottern på killavdelningen när man är less på rött och rosa, trevligt bemötande, inga fåniga tryck, gulliga kläder och snygga, sedan ska man ju vara ärlig och säga att jag tycker att det är kul med kläder till mitt barn och lägger lite för mycket pengar på det men jag gillar det och än så länge har jag råd :D.

Några av mina anledningar har du där, mest av allt är det dock kvaliten som avgör.

• Ellen Dellen

Gillar pops kläder, speciellt bodys och tröjor. Gillar inte när det står pop på men tycker att det oftast inte gör det. Idag fick vi en supertuff 70-tals inspirerad body med bilar, träd mm på i alla möjliga färger ...inte en rand så långt ögat kan nå!! Men visst är det mkt ränder men jag gillar det ...bättre än HMs tryck i a f.
    Handlar nog mest där men även Katvig (när ekonomin tillåter!), Me&I, HM Logg mm.
    Visst e det tur att vi alla har olika smak! Håller dock inte med om att det råder hysteri kring pop, känns lite överdrivet. Det är väl snarare så som så många sagt redan att man föredrar olika ställen.

• mammaamanda

Jag började köpa kläder lite över allt men på senare tid har det blivit mer pop kläder. Jag tycker de har känsla för att göra bra barnkläder..

De faller i min smak helt enkelt..

• mammaamanda

niinis:

Brukar vara där ganska ofta nu när man är mamma ledig.. Älskar det nya köpcentrumet.. menar du den affären som finns i det nya huset?? har bara kollat in där några gånger och fastnat för deras barnbyxor.. Gillar om det t ex är jeans att det är mjukt och töjbart på kanterna...

• Niinis

japp har oxå sätt dom jeansen, och ja det är den affärn jag menar.

Svar på tråden till alla er som bara köper polarn o pyret kläder till era barn