Kattproblem vs grannar vs sambo
Anonym (Pysen) skrev 2017-06-02 23:16:30 följande:
Det är klart att man kan göra det, jag hade då gjort detTom Araya skrev 2017-06-02 22:17:38 följande:
Om du nu kan påvisa att det är just den personen som gjort det. Det mesta som händer av den här sorten händer ju när man inte ser.Anonym (Pysen) skrev 2017-06-02 23:16:30 följande:
Och det handlade om ett specifikt fall, nämligen en person som säger att hen ska bajsa i min trädgård senare på kvällen. Alltså ett gärning riktat just emot mig personligen. Och det är svaret på varför jag skulle bemöda mig. Bevisningen är en annan fråga och det är möjligt att jag inte skulle lyckas bevisa det. Men det har ingenting med det du frågade att göra.Anonym (Pysen) skrev 2017-06-02 23:21:33 följande:
Nej bajset ligger fritt uppepåAnonym (Pysen) skrev 2017-06-02 23:21:33 följande:
Men i stort vad jag förstår av ditt inlägg så lider inte katten nämnvärt av att bajsa i villaområden. Alltså handlar det mest om människornas behov, hela det här med att en katt skulle vara malplacerad där. Det skriver du också i det understukna.En del tycker inte om detta sätt att ha katt utan menar på att de måste få vara ute och ströva fritt, jag ställer mig neutral till det ställningstagandet och menar istället att dessa personer antingen då bör låta bli att skaffa sig katt eller flytta ut på landet. Det är inte moraliskt försvarbart att överlåta på andra att anpassa sig efter de val man själv gör.