Förälskad (sådan klyscha)
Japp så sitter man här själv i otrohetsträsket, idiot som man är!
Ja jag vet att jag kommer få skit, men jag vill gärna ha ärliga åsikter så come on!
Är otrogen med en man som har ett barn på ca 1,5 år i ett olyckligt förhållande han vill inte lämna förhållandet för att han vill ha all tid han kan med sitt barn. Han vill inte vara "varannan vecka" pappa helt enkelt. Vilket jag respekterar!
Han säger att han älskar mig och att han annars hade gett mig allt. Jag hade aldrig ens sett åt en annan man innan honom.. Vi har något som jag aldrig trodde kunde finnas helt enkelt. Han får mig att må så fantastiskt bra och jag har helt enkelt blivit förälskad. Nu försöker jag att komma på vad jag ska göra. Jag har sagt vid flera tillfällen att jag inte vill längre men jag trillar tillbaka hela tiden.
Jag har helt enkelt skaffat mig ett beroende. Han vet precis hur jag känner, men det är jag som bestämmer eftersom han känner att detta är vad han vill just nu.
Ja jag har en egen familj med två fantastiska barn, min man och jag har varit tillsammans i väldigt många år och jag ´har aldrig ens tänkt på någon annan förrän nu. Vi har det senaste året kommit ifrån varandra på alla plan utom det sexuella.. Så då känns det ännu mer konstigt att jag faktiskt är otrogen..
Så hur kan man komma ur den här situationen utan att vara olycklig resten av livet.. för just nu är det så det känns att inget alternativ är bra..