Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Ohyfsade gäster

Anonym (Suck) skrev 2017-06-02 14:02:33 följande:

Var det inte kul att fortsätta i tråden nu ts när den är avslöjad som fake?! Suck

Fast att den är fake är ju endast vad du och vissa andra tror. Det framgår ingenstans hur gammal denna flicka är. Om hon är 7/8 år så är det inte konstigt alls att hon åt en väldigt stor bit tårta. Barn i den åldern brukar älska sötsaker och vem vet, hon kanske är rejält överviktig.
  • Anonym (?)
    viseversa skrev 2017-06-02 09:15:18 följande:

Så du tror att en 1-4 åring kan äta en enorm bit tårta?! Låter mer som det var ett äldre barn.

Det framgår ingenstans hur gammal flickan är.

Hon kan mycket väl vara 7/8 år och då kan man äta rejält med godsaker, speciellt om man inte har något hyfs och speciellt om man är överviktig. Inte omöjligt att en ohyfsad 8 åring kastar tallrikar i golvet för den delen heller. Jag är van vid barn och har varit med om barnsligare saker som äldre barn har gjort.
  • Anonym (?)
    Anonym (Ellen) skrev 2017-06-02 16:06:52 följande:

Så tänker jag med. Med tanke på pappans beteende kan man knappast räkna med att dottern ska vara särskilt mogen och välartad i förhållande till sin ålder. Brist på sociala färdigheter brukar gå i arv, om inte genetiskt så via uppfostran.

Helt rätt.
  • Anonym (?)
    Anonym (anonyyym) skrev 2017-06-02 20:54:55 följande:

Förståndshandikappade är också "vanliga" människor...Sättet du skriver på kan tolkas av andra som att du ser ner på dessa människor...

Jag förstår vad människan menar, så se till att inte tolka det fel då.
Svar på tråden Ohyfsade gäster