• Losakeka

Svagt plus eller spökstreck ?

• Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck ?
  • Anonym (Waaaaht)

Spöksträck? Osäker om det sista som är apotekets har högre HCG referens..

• osäker på strecket
    osäker på strecket skrev 2017-07-13 19:54:32 följande:

Kan någon hjälpa mig tyda mitt streck? Är det positivt? Hur lägger jag in bild?

Nu kan jag lägga upp bild!

• osäker på strecket
    osäker på strecket skrev 2017-07-13 20:11:22 följande:
    Nu kan jag lägga upp bild!
    Det ska alltså vara ett streck för positivt. Man såg det jättetydligt på den förra bilden men inte på denna. Ska köpa ett till test imorgon.

• Skrutt 83
    osäker på strecket skrev 2017-07-13 20:17:20 följande:

Det ska alltså vara ett streck för positivt. Man såg det jättetydligt på den förra bilden men inte på denna. Ska köpa ett till test imorgon.

Absolut positivt!!! Stort grattis!!! Välkommen till bf-mars tråden
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Anonym (K)

Vad tror ni om det här? Jag tycker mig se ett väldigt svagt streck men tycker det är så svårt att få på bild. Jag vet inte när (eller om) jag hade äl. Jag strulade till det med p-ringen och har haft molvärk, trötthet och lite spänningar i brösten. Det känns som när jag varit gravid tidigare men jag vet att det kan vara hormoner från p-ringen också.

• Hejsanhoppsan90
    Skrutt 83 skrev 2017-07-13 23:09:39 följande:
    Absolut positivt!!! Stort grattis!!! Välkommen till bf-mars tråden

Tack! Fick bekräftat i dag med ett cb digitalt test (som jag gjorde hemma på lunchen, haha). Detta förklarar varför jag behövt gå upp och kissa på nätterna i cirka en vecka.

Jaa! Kan du länka den tråden till mig? (jag är "osäker på sträcket", bytt namn då jag blev medlem nu på familjeliv)

• Skrutt 83
    Hejsanhoppsan90 skrev 2017-07-14 20:38:18 följande:

Tack! Fick bekräftat i dag med ett cb digitalt test (som jag gjorde hemma på lunchen, haha). Detta förklarar varför jag behövt gå upp och kissa på nätterna i cirka en vecka.

Jaa! Kan du länka den tråden till mig? (jag är "osäker på sträcket", bytt namn då jag blev medlem nu på familjeliv)

Stort grattis!! Självklart, här är länken: www.familjeliv.se/forum/thread/77777268-bf-mars-2018-foljas-at
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck ?