Svagt plus eller spökstreck ?

Åh förlåt! Jag trodde att det var Clearblue early och de vet jag att det bara ska va två streck på sammanlagt.
Tyvärr ser jag bara en skugga om det är ett vanligt clearblue plus. Men har du fått positivt med clearblue early så är det positivt? Eller var det väldigt svagt på den med? Detta är ingen tvekan, detta streck är rosa och syns väldigt tydligt!
Jag ser en skugga, den finns där absolut! Men jag har också fått skugga på Clearblue early och sen när jag testade en gång till så var det ingenting alls där.
Skugga ger lite hopp i alla fall! :)
Inte jag heller!! :) Det är därför jag har bunkrat upp med jättemånga test, så att jag ska kunna testa varje dag om jag känner för det haha.
Gud vad jag önskar förresten att Familjeliv kunde fixa en chatt istället för sådana här trådar.. :/ En chatt man kan va en grupp och chatta i. Det hade varit kanon!
Vilka test köper du? :) blir så HIMLA dyrt med Clearblue i längden haha!
Är det någon här som kan hjälpa mig tyda mitt test? Det är clearblue early som jag tog idag. Men strecket i testrutan är åt fel håll?
Är det någon här som kan hjälpa mig tyda mitt test? Det är clearblue early som jag tog idag. Men strecket i testrutan är åt fel håll?