Inlägg från: FrökenJ90 |Visa alla inlägg
  • FrökenJ90

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Hej! Hoppar in här hos er. Vet inte exakt när bim blir då min cykel har varierat lite men lär bli under första veckan i juli iallafall. Vårt tredje försök till ett första barn. Vi båda är 26.

• FrökenJ90
    luciabarn skrev 2017-06-04 23:41:10 följande:

Samma för mig med lite varierande cykel. Har du ätit ppiller? Jag slutade med ppiller i vintras och kroppen verkar inte ha kommit i balans riktigt efter det än :/

Åt minipiller förr men det är nästan 3 år sen jag slutade med dem. Använder mig av Nc nu för att få lite bättre koll :)
  • FrökenJ90
    luciabarn skrev 2017-06-05 08:47:12 följande:

Funkar det bra? Har funderat på att testa det, men är lite osäker på hur tillförlitligt det faktiskt är :)

Jag vet inte riktigt, har nyss börjat med det :)
  • FrökenJ90

Är också på äl+2. Känner ingenting förutom öm i ena bröstet. Men det är jag från och till hela cykeln. Det är ju oavsett för tidigt för att känna något ändå. Håller tummarna nu. Tredje försöket.

• FrökenJ90
    Jooosen skrev 2017-06-20 09:19:40 följande:

Skälv e man helt torr Hahaha

Jag vet inte riktigt vad som är positivt eller ej kring flytningar. Men det har ju inte gått så lång tid än. Moler i magen med. Hatar att vänta.
  • FrökenJ90
    Jooosen skrev 2017-06-20 13:16:24 följande:

Nej samma här vet inte heller.. igår molade det men idag känner jag inget. Som sagt för tidigt för att känna något men ändå haha....

Haha ja det är på tok för tidigt. Man kan ju ha "symtom" ändå som är något helt annat
  • FrökenJ90
    Hmjn89 skrev 2017-06-24 08:59:20 följande:

ÄL+8 idag och diverse symptom som lika gärna kan vara vanliga ÄL-tecken. Jag har ingen känsla alls och "känner mig" inte gravid. BIM på lördag 1 juli, tänkte testa på torsdag kanske? Men om symptomen upphör väntar jag nog på mensen istället...

Hur går det själv?

Är på äl+7 idag och har också bim den 1 juli. Det enda som känns annorlunda i kroppen är att jag stundtals känner mig andfådd utan större rörelse. Annars ingenting.
  • FrökenJ90

Äl+8 idag. Känner ingenting förutom att jag stundtals blir andfådd utan vidare ansträngning.

Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017