För oss med BIM 1-7 juli 2017
Äl+10 idag. Känner bara ömma mensbröst. Fan :(
Äl+10 idag. Känner bara ömma mensbröst. Fan :(
Jag mår faktiskt lite dåligt om dagarna... Inga särskilda gravidsymptom än dock men om jag inte är gravid måste jag hålla på att bli sjuk eller nåt... Nånting ligger och dräller i kroppen!
BIM-4 idag, väntar på tidigt test från Graviditetskollen men skulle kommit i måndags så vet inte om den tappats bort på vägen...
Ja precis så! Lite yr/illamående och allmän märklig känsla i kroppen. Var faktiskt så jag upptäckte min första grav men återigen: exakt samma symptom som vid pms så jag måste vara grym på att vara skengravid isf!
Bim-3 idag. Mår konstigt, typ som andfådd trots att jag är stilla och yr. Mådde illa i förrgår kväll. Men jag vet inte om jag tror på att det är något.
7 dagar kvar till bim och det känns som evigheter :( hur många är ni som har bim kommande dagar/denna vecka?
Samma här :)
En himla massa! :) men om det beror på vanliga pms symtom, pollen..ja det vet jag inte :) det känns som att jag glömmer för varje månad hur jag mådde förra månaden så jag vill inte hoppas :/. Det nya är väl att jag mår små illa vilket jag kan göra på dagen jag får mens men inte så här långt innan.. men som sagt..det kanske jag ändå gör :). Dudå?
Upplever också förstärka allergisymptom. Ursh, mår så konstigt. Men verkar vara någon form av virus som går nu.
Förhöjd temp senaste dagarna och vaknade med mensvärk och känsla av att mensen skulle vara några dagar tidig. Ingen än i sikte, men blir inte förvånad om den dyker upp nu snart ändå.
Har drömt kanske 5 drömmar inatt som överlappat varandra. Voy Voy..
Samma här, ska hålla mig och testa på lördag :)
Jag har ett clearblue digitalt sparat som jag tänker ta om mensen inte kommer. Har hittills denna månad använt mig av graviditetskollens stickor men dem är alldeles blank. Om jag inte är gravid så vill jag verkligen inte ta det digitala som skriker "inte gravid" i fejjan på mig :/. Då får mensen komma på utsatt dag istället. Men det bådar inte gott med tanke på blanka test hittils. Igår kväll vid sovdags så mådde jag fruktansvärt illa..men vad det beror på vet jag inte. Vågar verkligen inte hoppas :/
Min mens kom idag. Lycka till alla ni andra!
Allas mens verkar komma idag. Min på dag 27 i cykeln.
Kram och ha en skön sommar
Idag kom det över mig som en deppig våg.
Jag är inte gravid denna månad heller.
Alla skriver om ömma bröst, stickningar trötthet osv
Och jag har ingenting. Plus att jag tyckte att tappen börjat mjukna idag vilket den gjorde förra månaden innan BIM så... fan va less man blir
Just avslutat en dejt med mina två vänner som både är gravida. Såklart glad för deras skull men känns lite som ett slag i ansiktet. De vet inte att vi försöker. Sorry denna bitterhet!!!