Inlägg från: FrökenJ90 |Visa alla inlägg
  • FrökenJ90

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Jooosen skrev 2017-06-27 14:08:34 följande:

Äl+10 idag. Känner bara ömma mensbröst. Fan :(

Är illamående och andfådd stundtals. Vill veta nu. Men känns inte som att det blev något.
  • FrökenJ90
    Hmjn89 skrev 2017-06-28 08:55:46 följande:

Jag mår faktiskt lite dåligt om dagarna... Inga särskilda gravidsymptom än dock men om jag inte är gravid måste jag hålla på att bli sjuk eller nåt... Nånting ligger och dräller i kroppen!

BIM-4 idag, väntar på tidigt test från Graviditetskollen men skulle kommit i måndags så vet inte om den tappats bort på vägen...

Har bim-3 idag. Känner mig också konstig. Yr i huvudet och känner mig andfådd trots att jag är helt stilla. Just nu försöker jag bara samla kraft för att åka till jobbet. Har inte tagit något test än. Ska försöka vänta till bim.
  • FrökenJ90
    Hmjn89 skrev 2017-06-28 10:42:01 följande:

Ja precis så! Lite yr/illamående och allmän märklig känsla i kroppen. Var faktiskt så jag upptäckte min första grav men återigen: exakt samma symptom som vid pms så jag måste vara grym på att vara skengravid isf!

Ja men precis. Lite "tungt" i bröstet typ eller hur man ska säga. Åh hoppas att det är ett bra tecken då ^^ Jag brukar inte må så innan mens.
  • FrökenJ90

Bim-3 idag. Mår konstigt, typ som andfådd trots att jag är stilla och yr. Mådde illa i förrgår kväll. Men jag vet inte om jag tror på att det är något.

• FrökenJ90
    luciabarn skrev 2017-06-28 19:13:34 följande:

7 dagar kvar till bim och det känns som evigheter :( hur många är ni som har bim kommande dagar/denna vecka?

Jag har bim på lördag :)
  • FrökenJ90
    My102 skrev 2017-06-28 22:33:17 följande:

En himla massa! :) men om det beror på vanliga pms symtom, pollen..ja det vet jag inte :) det känns som att jag glömmer för varje månad hur jag mådde förra månaden så jag vill inte hoppas :/. Det nya är väl att jag mår små illa vilket jag kan göra på dagen jag får mens men inte så här långt innan.. men som sagt..det kanske jag ändå gör :). Dudå?

Mår konstigt, yr och känner mig andfådd. Mådde illa i förrgår kväll. Men vet inte om det beror på allergi eller vad. Vågar inte heller hoppas. Tänkte testa på lördag
  • FrökenJ90
    miimee skrev 2017-06-29 06:54:45 följande:

Upplever också förstärka allergisymptom. Ursh, mår så konstigt. Men verkar vara någon form av virus som går nu.

Förhöjd temp senaste dagarna och vaknade med mensvärk och känsla av att mensen skulle vara några dagar tidig. Ingen än i sikte, men blir inte förvånad om den dyker upp nu snart ändå.

Har drömt kanske 5 drömmar inatt som överlappat varandra. Voy Voy..

Jag har inte förhöjd temp. Min är lägre än förra cykeln när mensen kom. Två dagar kvar till bim. Tror mensen kommer snart dock
  • FrökenJ90
    My102 skrev 2017-06-29 07:49:57 följande:

Samma här, ska hålla mig och testa på lördag :)

Nu är det ju bara två dagar kvar! Men är rädd för att få negativt :(
  • FrökenJ90
    My102 skrev 2017-06-29 09:39:24 följande:

Jag har ett clearblue digitalt sparat som jag tänker ta om mensen inte kommer. Har hittills denna månad använt mig av graviditetskollens stickor men dem är alldeles blank. Om jag inte är gravid så vill jag verkligen inte ta det digitala som skriker "inte gravid" i fejjan på mig :/. Då får mensen komma på utsatt dag istället. Men det bådar inte gott med tanke på blanka test hittils. Igår kväll vid sovdags så mådde jag fruktansvärt illa..men vad det beror på vet jag inte. Vågar verkligen inte hoppas :/

Jag har både stickor och ett Cb digitalt. Kommer inte ta det digitala förrän det har synts något på stickorna. Blir det inget denna månaden så sparar jag vidare på det digitala. Som du säger, man vill inte ha "inte gravid" skrikande på sig.
  • FrökenJ90
    brennaV skrev 2017-06-29 14:58:40 följande:

Allas mens verkar komma idag. Min på dag 27 i cykeln.

Kram och ha en skön sommar

Min cykel blev också 27 dagar.

Tack detsamma :) Kram
  • FrökenJ90
    Isvattenis skrev 2017-06-29 16:57:56 följande:

Idag kom det över mig som en deppig våg.

Jag är inte gravid denna månad heller.

Alla skriver om ömma bröst, stickningar trötthet osv

Och jag har ingenting. Plus att jag tyckte att tappen börjat mjukna idag vilket den gjorde förra månaden innan BIM så... fan va less man blir

Vad tråkigt att höra :( jag hade symtom men mensen kom ändå. Hatar att jag inte blir gravid.
  • FrökenJ90
    Jooosen skrev 2017-06-29 20:22:00 följande:

Just avslutat en dejt med mina två vänner som både är gravida. Såklart glad för deras skull men känns lite som ett slag i ansiktet. De vet inte att vi försöker. Sorry denna bitterhet!!!

Jag vet hur det känns. Hugger liksom i en. Har en kompis som är gravid. Var inte ens planerat utan hände trots skydd. Och så sitter man själv och inte lyckas fast man kämpar för att få till det. Surt. Är glad för hennes skull men svider ändå.
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017