För oss med BIM 1-7 juli 2017
Här börjar morgonen med mensvärk så den dyker väl upp som ett brev på posten på fredag. Fan ;-(
Här börjar morgonen med mensvärk så den dyker väl upp som ett brev på posten på fredag. Fan ;-(
Fredag! Du då? Jag håller hopppet uppe tills mensen kommer (eller ej <3)
Jag har också haft lite mensvärk idag.
Kanske är det inte mensen som kommer. Håll ut lite till. När har du bim?
Så jävla olikt mig, men jag tog ett gravtest billiga stickor från testlagret, äl +10. Var totalblankt! Depp de Lux så nu blir det ett glas rött!
I februari hade jag negativt på bim -2, men plussar på dagen D.
Fattar inte varför jag tog ett jävla test. Dessutom är Jag snustorr där nere som innan mens, och jag har lätt molvärk som dagarna innan mens. Fördelen är att jag får dricka vin i juli
Nackdelen är att det inte blir en marsbebis<3
åååh samma här fick hem mina testa tidigt stickor i eftermiddags och kunde givetvis inte hålla mig haha det va helt blank.....får nog börja ställa in mig på att satsa nästa månad igen
Det är verkligen surt när kroppen spelar ett spratt med en. Jag har molvärk/mensvärk och thats it. Så jag räknar med mens till helgen och tog av någon dum anledning ett tidigt test som visade nada. Jag säger till alla andra att inte ta ett tidigt test, så gjorde jag det själv denna månad, fan!
Jag har BIM 1 juli (tror jag, 30 juni/1 juli). Hade ÄL smärtor från helvete förra söndagen, har det sällan för jag kan inte komma ihåg sist jag kände av ÄL smärtor förutom stick. Har haft mensvärk till och från sen dess, är lite yrslig ibland, illamående ibland , halsbränna (men det har jag i vanliga fall också) ömma bröst som har pendlat, finnar! Brukar kanske få en..nu har jag sex ???? I fejjan.
Har testat tidiga test, vanliga test men inget syns. Jag tror helt enkelt att jag mår så här pissigt varje månad :/
"Välkommen till klubben", bim -6 är ju supertidigt, typ precis när ägget ska fästas. Nu blir det inget test dörrens söndag (om mens inte dykt upp innan)
Nu är jag med i gänget! Testade också precis blankt, haha! Bim-6
Nu försöker vi hålla våra nyfikna fingrar borta från tester tills dagen efter bim ![]()
+ 1 på den, testade också blankt idag
Bim-3. Endast mensömma bröst så ställer in mig på mens på lördag :( så jävla tråkigt
Försökte känna på tappen och den känns lite öppen, så känns verkligen kört nu. Men men, hoppet är det sista som överger en
Spottings idag, så för mig är det kört. Funderar på att skita i allt denna månad. Både jag och min kropp tar semester så får det bli nya tag i augusti. Jag är ju redan 36 år så blir inte yngre om man säger så. Nu håller vi tummarna för alla andra som är kvar i gruppen
Har du barn sen innan? Gud jag blir också superbesviken och kastas tillbaka 6 år i tiden när vi försökte få vårt första barn. Varje månad när mensen kom höll jag på att brista av sorg
Kram till oss
Samma här... Lite ledsnare än jag trodde jag skulle vara. Massa, kluvna känslor som jag inte riktigt kan hantera Och jag mår JÄTTEDÅLIGT i kroppen så förstår att den försöker säga mig nåt annat istället... Håller tummarna för alla andra!