• brennaV

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Snyft, för dig med? Kram i massor. Jag har alltid vela ha tre barn. Men nu är jag 36 år och undrar om mina 3 missfall och nu misslyckande (prickat in 3 ägglosningar sen senaste missfallet) beror på ålder...

emizz skrev 2017-06-29 08:49:09 följande:

God morgon alla!! Fröken röd tittade in här nu på morgonen 2 dagar tidigt...kommer ta en paus nu över sommaren och försöka njuta :)

Lycka till alla hoppas ni får de efterlängtade plusset inom snar framtid.

Kram

• brennaV
    FrökenJ90 skrev 2017-06-29 14:00:01 följande:

Min mens kom idag. Lycka till alla ni andra!

Allas mens verkar komma idag. Min på dag 27 i cykeln.

Kram och ha en skön sommar
  • brennaV

Usch så ledsamt. Kanske ska skapa en tråd som heter "vi hörs i augusti" så får vi släppa bebisverkstaden i juli. Eller jag kommer göra det. Nu äter jag chark och äter ost med ett glas rött!

Filippa85 skrev 2017-06-29 19:20:18 följande:

Vad sjukt, min mens kom också idag (också dag 27). Men man få se det från den positiva sidan, kan man dricka lite vin på semestern och snart är det dags igen! :) 

Har aldrig kört ÄL-tester m.m. men nu kommer jag köra natural cycles och Äl-tester under 3 månader för att se hur kroppen fungerar.

• brennaV

Det är tufft att höra när man själv försöker och inte lyckas. De flesta av våra vänner vet att vi försöker med en trea. Men det bara liksom vill sig inte.

Jooosen skrev 2017-06-29 20:22:00 följande:

Just avslutat en dejt med mina två vänner som både är gravida. Såklart glad för deras skull men känns lite som ett slag i ansiktet. De vet inte att vi försöker. Sorry denna bitterhet!!!

• brennaV

Jag håller tummarna på att det där inte är mensvärk utan växtvärk. Kramis

Jooosen skrev 2017-06-30 08:08:14 följande:

Mensvärk mellan benen idag. Bim imorn. Senaste månaderna har jag fått det innan mens. Nån mer som får det? Är nojig för att d ska vara nåt fel ..

• brennaV
    EmmaStinan skrev 2017-06-30 10:29:22 följande:

Mensen har kommit, helt oanmäld och fräck sådär! Nä, nu blir det nya tag. Önskar er alla lycka till!

Kram till oss som fick besök av tant röd. <3
  • brennaV

Men neeeeej!!!! Kram <3 <3

Jooosen skrev 2017-06-30 13:14:42 följande:

Idag kom mensen :( faaaaaan

• brennaV

Så hade jag förra månaden. Blödde knappt något. Samma sak denna månad. Fattar noll

Jooosen skrev 2017-07-01 10:49:32 följande:

Började småblöda igår. Idag knappt något? Mensen brukar alltid komma som en bomb!! Värken känns mer i underlivet inte magen. Har någon haft liknande???

• brennaV

Blöder du inget alls nu?

Jooosen skrev 2017-07-01 15:00:11 följande:

Konstigt!! Tror min kanske kommer igång snart ... men vet inte

• brennaV

Som du, blöder när jag går på toaletten, men inte mkt mer än så. Fattar noll faktiskt

Jooosen skrev 2017-07-01 15:18:23 följande:

Alltså blöder när jag går på toa bara. Men inte så mycket. Har dock lite värk men den sitter i underlivet liksom!? Känns tungt och konstigt. Haft så ett tag nu vid mens och tkr många av mina symptom liknar endometrios :/.... blöder du nu?

• brennaV

Hur går det med din "mens"? Min är slut idag.

Jooosen skrev 2017-07-01 15:18:23 följande:

Alltså blöder när jag går på toa bara. Men inte så mycket. Har dock lite värk men den sitter i underlivet liksom!? Känns tungt och konstigt. Haft så ett tag nu vid mens och tkr många av mina symptom liknar endometrios :/.... blöder du nu?

• brennaV

Tror inte någon läser denna tråd längre. Men vill bara berätta att jag plussat. Har noll koll på när äl var. Men utgår från att min cykel var 32 dagar så bf bör vara i början på april. Typ 8-10. Hur har det gått för er andra?

• brennaV
    Stenbock7 skrev 2017-08-01 07:47:54 följande:

BIM-6, inbillar jag mig bara svaga streck? Haha, så dåligt tålamod man har.. ena är testlagret, andra CB early. Nu kommer jag vänta till fredag (BIM-2) i alla fall innan jag testar igen..

Vad kul! Jag annars något streck där!! Jag tror bim är idag eller igår för mig. Har en cykel på 32 dagar vanligtvis så räknar med det. Håller tummarna att dina streck ökar!!
  • brennaV
    MollyBuz skrev 2017-08-01 10:24:37 följande:

Plussade i söndags så har oxå bf någon gång mellan 8-10 april

Vad kul! Stort grattis- jag avvaktar med att hoppa in i någon Facebook grupp, då jag förr gjort det men vart tvungen att gå ur igen när jag fått mina missfall
  • brennaV
    Stenbock7 skrev 2017-08-02 08:56:22 följande:

Såhär svagt var mitt idag innan jag plussade på det digitala. Knappt märkbart, men jodå :) Vi ses i BF april-tråden :)

Grattis!! Vad underbart <3
  • brennaV
    emizz skrev 2017-08-01 18:16:08 följande:

Heej!

Har också plussat men sen dagen jag skulle haft mens (torsdags) fick jag blödning som mens fast lite mindre som slutat typ nu...tog ett nytt test senast idag som fortfarande är plus...tänkte ringa bm på torsdag...går isåfall in i v 6

Inget kul med blödning, hoppas det är just bara blödning. Grattis och hoppas nu att ditt lilla mirakel stannar
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017