BIM runt 21 juni
BIM 16 juni! Väntar ivrigt för att testa snart
BIM 16 juni! Väntar ivrigt för att testa snart
Jag har svagt illamående från och till och molande värk lite titt som tätt men kan lika gärna vara inbillning, hoppas såklart inte det :)
Jag har skitont i brösten, både vårorna och typ träningsvärk från sidorna. Mycket flytningar med
Citerade fel såklart! Var riktad till Mixmix :)
Emma 96 tänker testa nu ibörjan på veckan (typ tisdag/onsdag morgon) då jag tror på ett tidigt pluss denna gången. Kan ha räknat fel i cykeln då min mens varit jätte oberäknelig sedan mitt utomkvedes förra året. Har fått en del symtom som gör att jag denna månad tänker testa, då jag dom senaste månaderna inte testat mig alls utan har inväntar mensen istället :) själv då??? ????
Åh hörni, jag har precis plussat! BIM-3 är jag på idag. Känns underbart men hoppas bara det går vägen den här gången! Livrädd för ytterligare ett missfall...
Hej,
Jag tänkte skriva i tråden för länge sedan, men det blev aldrig av då jag var säker på att det skulle ta längre tid för mig att bli gravid. Jag fick ett svaaaaaagt plus på bim -2 ca 10 minuter efter att jag tog testet, sedan vad jag trodde var ett grått "spökstreck" igår. Men nu sitter jag här på BIM med ett solklart
! Sambon sover fortfarande och jag gråter av chock och glädje. Kan det verkligen vara sant? Jag känner inga symptom alls, förutom att mensen inte dykt upp.
Tänkte höra om någon har lust att följas åt? BF 28 februari!
Lycka till ni som ännu inte plussat! 
Hur mår du nu när det gått en vecka sedan plus?