• mrsanderson91

BIM runt 21 juni

Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BIM runt 21 juni
  • Lolloo0

Jag följer gärna! :)

Jag har bim den 18e. Känner mig gravid redan och hoppas verkligen det inte bara är pms.

Har gått 8 dagar sen vi hade sex nu så tänkte testa nu i veckan.

• Milou3

Har också BIM 20 juni.

6 dagar efter äl, känner ingenting :( tror dessvärre vi får satsa på nästa äl.

• ostarihavet

Kan man känna symtom såhär långt inann bim? I förrgår hade jag så ont och det typ drog och slet vid äggledarna.. vad kan det bero på?

• Elm96

Jag har svagt illamående från och till och molande värk lite titt som tätt men kan lika gärna vara inbillning, hoppas såklart inte det :)

• ostarihavet

Jag har skitont i brösten, både vårorna och typ träningsvärk från sidorna. Mycket flytningar med

• Elm96
    ostarihavet skrev 2017-06-11 15:03:15 följande:

Jag har skitont i brösten, både vårorna och typ träningsvärk från sidorna. Mycket flytningar med

I min förra graviditet som slutade i MA började inte brösten ömma förena v7! Men antar att det är väldigt olika för alla??
  • MissAhlman

Hej!

BIM den 18 för min del.

Känner inget förutom kanske lite ömma bröst.

Däremot blödde jag lite Idag?!

Har beställt 2 predictor early som kommer i veckan ????

• ostarihavet
    Elm96 skrev 2017-06-11 15:06:03 följande:

I min förra graviditet som slutade i MA började inte brösten ömma förena v7! Men antar att det är väldigt olika för alla??

Brukar alltid ha väldigt ont i brösten innan mens :) kom nog dock tidigare än vanligt denna gången
Svar på tråden BIM runt 21 juni