BIM runt 21 juni
Har också BIM 20 juni.
6 dagar efter äl, känner ingenting :( tror dessvärre vi får satsa på nästa äl.
Har också BIM 20 juni.
6 dagar efter äl, känner ingenting :( tror dessvärre vi får satsa på nästa äl.
[quote=77753888][quote-nick]Elm96 skrev 2017-06-13 15:20:30 följande:[/quote-nick][/quote]
Stort grattis!
Åh, maken köpte hem brieost idag! Ska jag våga ta en bit imorgon...? Jag vet ju ännu inte om jag är gravid, bim på tisdag. Hur resonerar ni kring sånt?
Tog ett nytt nu ikväll. Det översta. Det syns lite tydligare! Tror ni det kan vara ett plus?
Godmorgon Vänner! ÄL+10 idag och BIM 21/6. Imorgon väntar utredning för mig och sambon och så dum som jag är tg jag ett billigt test bara för att försäkra mig (I Konw, alldeles för tidigt) men inom tiden dök ett streck upp, jag behövde inte ens anstränga mig för att se det, så min fråga, har ni testat med babyplan gravtest, får ni ofta spök? jag blir så ledsen när testen spökar? och ja, jag vet att det är så korkat att testa innan BIM....
Syns tydligt! Grattis!! På vilket försök blev detta? Iom utredning som väntar.
bilkvaliten är så jävla dålig på FL, sitter med test i handen och det syns så mycket bättre. blä.
Är det lönt att köpa ett digitalt när de är så svaga?
BIM idag! ÄL +11. Var och köpte ett nu men ska jag våga?
Låter som jag. Jag har BIM imorgon räknat på en 30 dagars cykel. Har 2 barn sedan innan och aldrig plussat före BIM, varför jag låtit bli att testa än. Båda gångerna har jag dessutom fått bf framflyttad och tänker att jag kanske har äl någon dag senare än alla appar tror (aldrig testat med stickor) och därför fått vänta längre än jag tror på att få upp hcc nivåerna. Min erfarenhet är att jag drabbas av graviditets symtom och en känsla av att bara veta innan jag testar pos.
Fått neg på gravtester, men pos på ältester. Har bim imorgon, kan de ge utslag på att mensen ska komma? Första gången jag använder ältester :)
Kan för första gången ana en andra linje. Kan ni se den också? Är idag BIM -1. Testade helt negativt BIM -3. Haft svag mensvärk i 3 dagar nu..
Kan för första gången ana en andra linje. Kan ni se den också? Är idag BIM -1. Testade helt negativt BIM -3. Haft svag mensvärk i 3 dagar nu..
Skulle vara en smiley såklart. Det känns helt overkligt! Berättade precis för min sambo och vi är lite i chock båda två. Skäms nästan över att berätta att detta var absolut första försöket och att vi hade sex 5 dagar innan ägglossningen och på ägglossningsdagen. Trodde det skulle ta ett tag ju.
Bim -2. Vågar inte testa. Inväntar hellre in mens än ett negativt test. Noll symptom! Fick ett svaaagt streck ( troligtvis torkstreck) på bim-5. Inte testat mer sen dess.
Ja det är taget från samma urin. Hade ett svagare sträck på morgonen och tog om det när jag kom hem för att se om jag inbillat mig. Köpte ett digitalt test efter jobbet för att jag ville te texten med egna ögon om det nu var på riktigt. Det enda jag känt som symtom är svag "mensvärk" till och från under tre dagar. Men jag trodde verkligen det var kört när jag testade negativt på BIM -3. Trodde det skulle vara positivt innan dess men tydligen kan det slå om senare! :)
Hej,
Jag tänkte skriva i tråden för länge sedan, men det blev aldrig av då jag var säker på att det skulle ta längre tid för mig att bli gravid. Jag fick ett svaaaaaagt plus på bim -2 ca 10 minuter efter att jag tog testet, sedan vad jag trodde var ett grått "spökstreck" igår. Men nu sitter jag här på BIM med ett solklart ! Sambon sover fortfarande och jag gråter av chock och glädje. Kan det verkligen vara sant? Jag känner inga symptom alls, förutom att mensen inte dykt upp.
Tänkte höra om någon har lust att följas åt? BF 28 februari!
Lycka till ni som ännu inte plussat!