• mylifeisyou12

    Nub teorin v 13+1

    Hej !

    Någon som vill gissa könet ? Har läst om att det finns nån teori (nub) som kan avslöja könet .

  • Svar på tråden Nub teorin v 13+1
  • Anonym (vill inte att andra ska se)
    Bfjuli17ew skrev 2017-06-13 14:17:13 följande:
    Hmm det vet jag tyvärr inte. Men gruppen är iaf sluten! Vet inte riktigt vad det innebär helt å hållet..
    Tror den måste vara privat eller hemlig för att andra inte ska kunna se om man är med, man ser ju vilka som är medlemmar....så jag får nog skippa det. 

    Kan prova lägga min bild här om nån vill gissa?
  • Anonym (vill inte att andra ska se)

    Bilden är tagen v 12+2 men fostret mättes till 12+5

    Nån som vill gissa?

  • Anonym (vill inte att andra ska se)

    Kan inte andra som vill ha bilder bedömda lägga här och även gissa på de som är här? Bättre med en anonym tråd då alla inte vill visa sitt namn härinne :)

  • Anonym (vill inte att andra ska se)
    mylifeisyou12 skrev 2017-06-12 14:29:54 följande:

    Hej !

    Någon som vill gissa könet ? Har läst om att det finns nån teori (nub) som kan avslöja könet .


    Jag är verkligen ingen expert, men enligt vad jag tror så väntar du en pojke Glad
  • Anonym (E)
    Anonym (vill inte att andra ska se) skrev 2017-06-13 14:24:38 följande:

    Bilden är tagen v 12+2 men fostret mättes till 12+5

    Nån som vill gissa?


    Finss fortfarande tod för nuben å resa sig.. å den är otydlig. Men jag gissar flicka..
  • Anonym (E)
    Jsv17 skrev 2017-06-14 13:37:20 följande:

    12+1 vad tror ni?


    Samma här. Finns tid för den att resa sig. Men än så länge tydlig flick nub :)
  • Jsv17
    Anonym (E) skrev 2017-06-14 13:50:56 följande:

    Samma här. Finns tid för den att resa sig. Men än så länge tydlig flick nub :)


    Det är vad jag kan se också, men min man är övertygad att det är en pojke, det trodde jag innan kub också... nu väntar vi med spänning på rul, spelar absolut ingen roll men det är spännande
  • Anonym (vill inte att andra ska se)
    Anonym (E) skrev 2017-06-14 13:49:56 följande:
    Finss fortfarande tod för nuben å resa sig.. å den är otydlig. Men jag gissar flicka..
    Till vilken vecka kan den resa sig, när är eg säkrast att se på UL om man ska gå på nub-teorin? Glad Tack för din bedömning iaf, ska bli spännande se vad det blir i december!
  • Anonym (vill inte att andra ska se)

    Fler som vill gissa i denna tråd?

Svar på tråden Nub teorin v 13+1