• Frumörksugga

IVF start sommar 2017

Hej!

Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?

• Svar på tråden IVF start sommar 2017
  • Milli07

- VÄNTAR PÅ BEHANDLING:

*ellencassandra, ev start 16/9 sprutor, 1:a försöket

*ivfbebis, start nästa mens i okt, 2:a försöket

*Znickers, start nästa mens i okt, 2:a försöket

*FruPäron, start nästa mens i okt, 2:a försöket

- SPRAYAR:

*Hanna8911

- SPRUTAR:

- VÄNTAR PÅ ÄP/ET/FET:

* kattnos väntar på FET i okt (första försöket)

* 1Elle2 väntar på FET (första försöket)

*Heyorange FET i okt/nov

* 170909 (start okänd, väntar på FET)

- RUVAR:

* Senua testdag 23/9 (första försöket)

* hoppfullhet TD 6/9 (4:e icsi, 1:a syskonförsök)

* Mjbo TD 16/9 (Fet nr1 i ostimulerad cykel)

*Mm79, TD 19/9 (första försöket)

*rebeccamz 20/9 (andra försöket)

- GRAVID:

* ijo (2:a återföring) väntar på VUL 28/9

* Milli07 (första försöket, ET) VUL ?

• Senua
    Milli07 skrev 2017-09-24 17:44:04 följande:

Tack! :D Vi är försiktigt glada! Hur har det gått för er? Ni hade TD idag? Hoppas hoppas <3

Hade td igår t.o.m, men har varit bortrest med jobb och inte vågat testa eftersom jag ville kunna vara ifred om resultatet var negativt. Men imorn så! Ingen mens än dock, vilket ju verkar liiite lovande. :)
  • Milli07
    Senua skrev 2017-09-24 18:30:58 följande:

Hade td igår t.o.m, men har varit bortrest med jobb och inte vågat testa eftersom jag ville kunna vara ifred om resultatet var negativt. Men imorn så! Ingen mens än dock, vilket ju verkar liiite lovande. :)

Åh så spännande!!! :D Håller tummarna galet hårt!!
  • Hoppfullhet
    Milli07 skrev 2017-09-24 15:54:38 följande:

Tusen tack! Känner mig lite lugnare idag då strecket är tydligare och CB digital slog över till 2-3 veckor. Har TD imorgon så ska ringa kliniken för ett UL om några veckor :)

Hoppas innerligt att det går vägen för oss alla här inne! Ni är enorma kämpar allihop <3

Sedärja!! Grattis :)
  • 1Elle2
    Milli07 skrev 2017-09-24 15:54:38 följande:

Tusen tack! Känner mig lite lugnare idag då strecket är tydligare och CB digital slog över till 2-3 veckor. Har TD imorgon så ska ringa kliniken för ett UL om några veckor :)

Hoppas innerligt att det går vägen för oss alla här inne! Ni är enorma kämpar allihop <3

Grattis! Så glad för din skull!
  • Milli07

Tack för alla gratulationer! Vi är försiktigt glada. Har haft tidiga missfall innan så vi håller andan nu i några veckor :)

• Senua

Och det blev ett plus!! Fast kan inte förmå mig att tro på det. Ska testa igen imorn.

• hanna8911
    Senua skrev 2017-09-25 07:43:06 följande:

Och det blev ett plus!! Fast kan inte förmå mig att tro på det. Ska testa igen imorn.

Stort grattis till er!!
  • Milli07
    Senua skrev 2017-09-25 07:43:06 följande:

Åååååh så kul! Grattis!!!!
Svar på tråden IVF start sommar 2017