IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Nu är jag ruvare :D Vi fick tillbaka vårt enda embryo <3
Testdag lördag 9/9.
Idag kom fru röd på besök så imorgon kör vi igång med sprutorna. Nästa fredag ska vi till kliniken för ett första VUL. Iiiih så spännande men såååå nervöst!
Idag kom fru röd på besök så imorgon kör vi igång med sprutorna. Nästa fredag ska vi till kliniken för ett första VUL. Iiiih så spännande men såååå nervöst!
Håller tummarna att det är guldägget! :)
Tack!!
Men det där är ett tydligt plus! Åh grattis igen!!
Jag har ju tagit ovitrellen och då kan man inte fusktesta eftersom den kan ge falskt plus ????
Tack för era lyckönskningar! Är rädd för att bli ett hormonellt monster. Hur har ni mått rent hormonellt och mentalt? Hur har det känts för er? Vet knappt vad jag ska förvänta mig.
Stort grattis . Hur tydligt som helst! <3
Åh grattis! Hoppas du slipper se en enda droppe blod på många månader :)
Tack för era lyckönskningar! Är rädd för att bli ett hormonellt monster. Hur har ni mått rent hormonellt och mentalt? Hur har det känts för er? Vet knappt vad jag ska förvänta mig.
Det verkar vara många som trots allt mår rätt så bra under stimuleringen så hoppas så är fallet för mig också :) Tack för att ni delar med er!