• Uffeking

Bröstknull

Vad tycker ni tjejer / kvinnor om att bli knullad mellan brösten?

Själv så tycker jag att det är så sexigt att lägga den mellan brösten.

• Svar på tråden Bröstknull
  • hejnina

Tycker att det känns fånigt och det ger mig ingenting, men vill han så får han och jag låtsas uppskatta det i stunden (fast han vet att det inte ger mig något egentligen).

• Anonym (Jaha)

Samma som föregående!
    Ger mig absolut ingenting. Tycker partnern om det så då ställer jag upp.
    Men vad tycket killar är så eggande med det?

• Anonym (Anton.)
    Uffeking skrev 2017-06-14 09:12:40 följande:

Vad tycker ni tjejer / kvinnor om att bli knullad mellan brösten?

Själv så tycker jag att det är så sexigt att lägga den mellan brösten.

Jag tycker om att göra det i min flickväns enorma bröst.
  • Anonym (nice)

Jag älskar det, dock är det inget min sambo är särskilt förtjust i så det blir aldrig så. Mina bröst är väldigt känsliga och all beröring på dem är superhärlig. Sen älskar jag att se min kille komma så det är ju första parkett! Skrattande

• Uffeking
    Anonym (nice) skrev 2017-06-14 17:23:24 följande:

Jag älskar det, dock är det inget min sambo är särskilt förtjust i så det blir aldrig så. Mina bröst är väldigt känsliga och all beröring på dem är superhärlig. Sen älskar jag att se min kille komma så det är ju första parkett! 

Härligt
  • Danzig76

Jag älskar det, dock är det inget min sambo är särskilt förtjust i så det blir aldrig så. Mina bröst är väldigt känsliga och all beröring på dem är superhärlig. Sen älskar jag att se min kille komma så det är ju första parkett! Skrattande

Underbart
  • Anonym (Jo)

Det är inget för mig.

• jos79

Jag har för små bröst så det blir inte så mycket med det tyvärr.

• Anonym (Stefan)

Jag älskar det, dock är det inget min sambo är särskilt förtjust i så det blir aldrig så. Mina bröst är väldigt känsliga och all beröring på dem är superhärlig. Sen älskar jag att se min kille komma så det är ju första parkett! 

Tråkig sambo. Finns ju inget mer härligt än att knulla mellan brösten och skjuta iväg satsen mellan dom
  • Man 78
    Anonym (Jaha) skrev 2017-06-14 12:54:50 följande:

Samma som föregående!
    Ger mig absolut ingenting. Tycker partnern om det så då ställer jag upp.
    Men vad tycket killar är så eggande med det?

Jag tycker det är eggande pga det visuella, och det känns mjukt och skönt. Extra trevligt är det om tjejen försöker komma åt att slicka när fjongen tittar ut.

Men varför är då många tjejer tveksamma eller avvisande till bröstknull?
    Många svarar att de gillar att suga men bröstknull verkar mycket mindre intressant. För en tjej är det väl strunt samma om killen njuter av munnen eller av brösten?
    Vad är upphetsande med att ha kuk i munnen men inte mellan brösten?
Svar på tråden Bröstknull