• Man 78

Bröstknull

Anonym (Jaha) skrev 2017-06-14 12:54:50 följande:

Samma som föregående!
    Ger mig absolut ingenting. Tycker partnern om det så då ställer jag upp.
    Men vad tycket killar är så eggande med det?

Jag tycker det är eggande pga det visuella, och det känns mjukt och skönt. Extra trevligt är det om tjejen försöker komma åt att slicka när fjongen tittar ut.

Men varför är då många tjejer tveksamma eller avvisande till bröstknull?
    Många svarar att de gillar att suga men bröstknull verkar mycket mindre intressant. För en tjej är det väl strunt samma om killen njuter av munnen eller av brösten?
    Vad är upphetsande med att ha kuk i munnen men inte mellan brösten?
  • Man 78
    saraaa3 skrev 2017-06-16 21:28:24 följande:

När jag var 16 och tillsammans med min dåvarande pojkvän fick han köra mellan brösten.

Inget jag brukar göra ni för tiden utan det passar mer bröstfixerade små killar.

Anonym (l) skrev 2017-06-16 21:49:42 följande:

Mest löjligt. Inte sexigt alls.

Skulle mest sucka åt en pojke som ville göra det. Känns som fjorton-år-sett-porrfilm typ

Anonym (l) skrev 2017-06-16 21:49:42 följande:

Mest löjligt. Inte sexigt alls.

Skulle mest sucka åt en pojke som ville göra det. Känns som fjorton-år-sett-porrfilm typ

Hur är er inställning till att suga av en kille? Med tanke på min fråga ovan.
  • Man 78
    hejnina skrev 2017-06-17 20:43:43 följande:
    Tja.. jag vet faktiskt inte? Jag älskar att suga kuk men känner ju att det finns en poäng i din undran, varför det är mer upphetsande med en kuk i munnen än mellan brösten.

För mig kan det kanske vara känslan av att han har kontrollen? Att jan styr när jag får andas och så? Jag gillar ju att få kuken långt ner i halsen också.. medan bröstknull inte har samma kontroll inbyggt i sig?

Sen gillar jag ju smaken av en (rentvättad) kuk också.. och sperma. Så det bidrar ju.
    Tackar för svar, oftast får man bara höra att den ene tycker si eller så, aldrig eller sällan en motivation. Så tummen upp för det. Roligast är att få höra någons motivation, att få någon annans perspektiv. Kul att bolla idéer och åsikter med någon av motsatt kön, alltid lär man sig nått.
Svar på tråden Bröstknull