Hur lång 'ska' en tjej va?
Undrar om längden spelar någon roll för er killar. Ex att eran tjej måste va under 170cm lång. Själv är jag runt 180. Spelar det någon roll och isf hur lång ska hon va?
Undrar om längden spelar någon roll för er killar. Ex att eran tjej måste va under 170cm lång. Själv är jag runt 180. Spelar det någon roll och isf hur lång ska hon va?
Hur lång är du själv
Jag känner faktiskt ingen kille som inte föredrar långa tjejer runt din långd. Det finns andra faktorer som är viktigare men självklart långa tjejer > medellång tjejer.
För mig längden är ganska avgörande. Inte för att det skulle vara pinsamt att vara tillsammans med henne för att hon är kort, utan helt enkelt för att jag inte attraheras av korta tjejer. Har till och med svårt för tjejer av genomsnittlig längd och dras alltid till tjejer som (bland annat) är långa, runt 175 och uppåt. Jag känner MÅNGA som mig.
Sen vet jag om att korta kvinnor och killar ofta har komplex eller mår dåligt över sin längd och har det svårare på både dejtingmarknaden och samhället i stort. Så en annan anledning är att jag vill öka chansen (vet att man inte kan garantera något) att eventuella framtida barn blir långa.
kul att du trivs med din längd fortsätt så
Haha ja de är inte så att jag kan göra något åt det ;)
Nackdelen är ju trots allt att klädföretag ofta glömmer oss över medellängd när det kommer till byxor, vi väntar konstant högvatten. Det är någonting jag skulle vilja ändra på!
För att inte tala om långärmade tröjor.. Fattas alltid 5 cm vid handlederna och tar man en storlek större är ärmarna någorlunda bra, men för stor i midjan, haha.. Långkjol kan man ju glömma då den svävar ovanför fotknölarna vilket ser förjävligt ut! Och råkar man ha bröst så blir alla tröjor för korta haha! Men jag älskar min längd ändå!
Vadå ska? Hon är väl så lång som hon är. Man kan ju inte ändra på någons längd. Vilket jävla påhitt att diskutera längden. Fokusera istället på personligheten. Där finns det att jobba på!
Nuvarande flickvän har alltid den perfekta längden, 155 cm. Tidigare 176 cm. etc.
Tillräckligt lång duger för mig ..