Hur lång 'ska' en tjej va?
Undrar om längden spelar någon roll för er killar. Ex att eran tjej måste va under 170cm lång. Själv är jag runt 180. Spelar det någon roll och isf hur lång ska hon va?
Undrar om längden spelar någon roll för er killar. Ex att eran tjej måste va under 170cm lång. Själv är jag runt 180. Spelar det någon roll och isf hur lång ska hon va?
Mellan 170-182cm anses vara en bra längd på tjejer enligt de flesta killarna. Det gjordes en undersökning om detta för inte så längesedan.
Allt annat lika (vilket det väldigt sällan är) så föredrar jag 170-175 cm långa tjejer. Min barndomskompis (jämnlång med mig) tycker jag är dum i huvudet.... Han föredrar 160-165 cm och absolut inte över 170 cm....
Summa sommarum: längden på tjejen är sällan en dealbreaker och killarna har olika smak.... Ganska enkelt egentligen.
Tycker inte det är så intressant. Långa tjejer (170-185) kan ofta se snyggare ut vilket jag gillar, men det är ingen stor sak. Så länge hon inte är under 160 är det okej
Problemet är ju att det finns många som tycks ha ett behov av att förolämpa korta tjejer. Jag har blivit kallad för dvärg i flera trådar.
Vad har det för betydelse? Så dumt. Der är väl inte längden som är viktigast. Det är vad man har innanför pannbenet
Mellan 170-182cm anses vara en bra längd på tjejer enligt de flesta killarna. Det gjordes en undersökning om detta för inte så längesedan.
Hur lång ska en tjej va ...detsamma som att fråga hur lång ska en kuk vara.
Vilken dum fråga har inte hört en dummare.
Precis som tjejer är objekt.
Vad dom har innanför pannbenet är väl det viktigaste.
Hur lång ska en tjej va ...detsamma som att fråga hur lång ska en kuk vara.
Vilken dum fråga har inte hört en dummare.
Precis som tjejer är objekt.
Vad dom har innanför pannbenet är väl det viktigaste.
Det är ett faktum att många kortare tjejer upplever problem i vardagen vilket är jäkligt irriterande. På detta forum så skrivs det rent hat i flera trådar där korta tjejer kallas för dvärgar.
I vardagen är huvudproblemet att så många skapar irritation, inte tycks ta en kort tjej på så stort allvar, finns många exempel.
2 meter eller längre