• Anonym (Dennis)

Tjejer! - Hur ser er drömkuk ut?

Tjejer!
    Ni har börjat dejta en kille och är sugen på att ha sex med honom.
    Hur hoppas ni att hans kuk ser ut och känns när kalsongerna åker av?
    Längd? tjocklek? form? ollon? slät? ådrig? rakat osv.

Som jag har förstått det är idealkuken ca 17-18 cm lång och grov, ca 14 cm!
    Formen på kuken är att den ska vara lite böjd uppåt och ha ett grovt ollon som är grövre än resten av kuken.

Är jag nära?

Beskriv er drömkuk!

• Svar på tråden Tjejer! - Hur ser er drömkuk ut?
  • Anonym (?)
    Anonym (Dennis) skrev 2017-06-15 10:58:28 följande:

Tjejer!
    Ni har börjat dejta en kille och är sugen på att ha sex med honom.
    Hur hoppas ni att hans kuk ser ut och känns när kalsongerna åker av?
    Längd? tjocklek? form? ollon? slät? ådrig? rakat osv.

Som jag har förstått det är idealkuken ca 17-18 cm lång och grov, ca 14 cm!
    Formen på kuken är att den ska vara lite böjd uppåt och ha ett grovt ollon som är grövre än resten av kuken.

Är jag nära?

Beskriv er drömkuk!

Gud så fånigt! är du 14 år?
  • Anonym (?)
    MrFlex skrev 2017-06-16 20:47:37 följande:
    Jag gör ett nytt försök med att få svar på det som kvinnor skriver om och om igen; hur använder man kuken? Alla ni som slänger ur er denna frasen får det att framstå som att det finns någon universal hemlighet som fungerar för alla kvinnor. Ingen kan dock beskriva hur man gör... märkligt

Blir ju också lite fundersam över vad dessa killar som gör fel gör med kuken?

Stoppa den i ögat? Fel sätt antar jag?

Trumma med den på tjejens panna? Borde vara fel sätt.

Köra helikoptern jättefort innan ståndet blir för hårt? Nja, funkar nog skitdåligt.

Köra lite luftgitarr med den som upphetsande förspel? Tveksamt...

Finns det någon kille här som känner på sig att han inte använder kuken på rätt sätt så får han också svara.
    Eftersom du ställer så fåniga frågor förstår jag att du är en av de som inte vet hur man använder den.

För att skriva dig på näsan: Det handlar inte om att bara köra in den. Det handlar om att vara lyhörd, att egga upp, att inte vara ego och bara köra på för att du själv tycker det är skönt. smeka samtidigt etc. Vad nu tjejen gillar. 
  • Anonym (rätt stor)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-06-16 14:01:02 följande:

22x16 är perfekt!

Har 18x15 och är glad att den inte är större.
  • Anonym (ams)

Inte så lång, men TJOCK

Och stenhård.

Gärna stort ollon och rakad.

Och så ska den sitta på en vettig man, vilket inte alltid är det lättaste

• Anonym (ams)
    MR Z skrev 2017-06-15 13:30:46 följande:

Härligt med alla tjejer/kvinnors beskrivningar!

Är så underbart glad att jag har en som skulle falla dom flesta tjejer/kvinnor i smaken. Ego boostar mig :).

Då har jag alltså en dröm mellan bena !

Lite rakning och ansning bara.......

Som sagt, om du är vettig också

Där de flesta fallerar:(
  • Anonym (Sexybit)

Liten men naggande god ;). Helst så man kan ta en sockerbit och pincett för att locka fram.

Nej skämt å Sido. När jag träffade en kille så satt vi och kysstes. Blev upphetsad och var då väldigt nyfiken på om hans kuk var något att ha. Jag hoppades på en grov på minst 18 cm. Men den var inte så grov.

Då var det första gången jag tänkte på storleken!

Annars så har jag inga speciella förväntningar. Bara att det inte ska vara mikroskop liten. De blir bara röven körning då! Redan testat en sån, det funkar ej . Nästan så röven med är för stor för den.

• Anonym (rätt stor)
    Anonym (ams) skrev 2017-06-16 22:08:09 följande:
    Som sagt, om du är vettig också

Där de flesta fallerar:(
    Haha, så kan det vara. Själv är jag ju både vettig och välutrustad samt...väldigt upptagen!
  • MrFlex
    Anonym (?) skrev 2017-06-16 21:07:07 följande:
    Eftersom du ställer så fåniga frågor förstår jag att du är en av de som inte vet hur man använder den.

För att skriva dig på näsan: Det handlar inte om att bara köra in den. Det handlar om att vara lyhörd, att egga upp, att inte vara ego och bara köra på för att du själv tycker det är skönt. smeka samtidigt etc. Vad nu tjejen gillar. 
    Intressant att inget av det du skriver handlar om kuken. Det handlar ju om att använda hjärnan rätt.
  • Anonym (kräsen)
    MrFlex skrev 2017-06-17 00:12:02 följande:
    Intressant att inget av det du skriver handlar om kuken. Det handlar ju om att använda hjärnan rätt.
    Ja det är ju där 95% av alla män faller bort tyvärr.
  • Anonym (Nöjd:))

Min man har dröm kuken redan 19 lång och 15 om krets super mega skön

Svar på tråden Tjejer! - Hur ser er drömkuk ut?