• Anonym (Dennis)

Tjejer! - Hur ser er drömkuk ut?

Tjejer!
    Ni har börjat dejta en kille och är sugen på att ha sex med honom.
    Hur hoppas ni att hans kuk ser ut och känns när kalsongerna åker av?
    Längd? tjocklek? form? ollon? slät? ådrig? rakat osv.

Som jag har förstått det är idealkuken ca 17-18 cm lång och grov, ca 14 cm!
    Formen på kuken är att den ska vara lite böjd uppåt och ha ett grovt ollon som är grövre än resten av kuken.

Är jag nära?

Beskriv er drömkuk!

• Svar på tråden Tjejer! - Hur ser er drömkuk ut?
  • Anonym (Mrs Prefect)
    MR Human skrev 2017-06-16 14:10:04 följande:
    ja det är det nog. Det finns kanske en 20 - 25 stycken i vårt land som har dessa mått?
    Eller, förresten. Med den invasion vi haft de senaste åren med män från Afrika så är det nog flera! Du kanske refererar till dom? Jag har läst att det blivit populärt bland lite äldre kvinnor att ta hand om "ensamkommande" unga män..
    Nä, det är min älskares mått...
    Längden är alltid lite vansklig att möta, så säg 21-22 så finns utrymme för felmarginal ;)
    Men tjockleken är ju det viktiga! ;)
  • MR Z
    Anonym (ams) skrev 2017-06-16 22:08:09 följande:

Som sagt, om du är vettig också

Där de flesta fallerar:(

Är nog rätt normal och vettig ;).

Dock beror det på vad du tycker är en vettig person är.

Om vi skulle enbart ha sex och du inte har några extrema feticher så hadde det nog funkat riktigt bra !

Men att ha en relation är ju svårt att veta hur det hadde funkat.
  • Anonym (rätt stor)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-06-17 12:07:57 följande:
    Nä, det är min älskares mått...
    Längden är alltid lite vansklig att möta, så säg 21-22 så finns utrymme för felmarginal ;)
    Men tjockleken är ju det viktiga! ;)
    Men just längden på över 20 måste vara totalt värdlöst. Man vill ju kunna köra på hårt med tjejens ben på sina axlar, och det funkar inte riktigt för oss trots att jag "bara" har 18.
  • Anonym (tack Balls eye/LionQueen)

Tack. Balls eye och LionQueen88 för lite uuppskattnng o självförtroende för. oss med min modell-"lagom storlek " på bredd o längd, inte helrakat (tycker själv det är sexigare när tjejer har hår) och lite/utan förhud. Är av naturen "utan".Är förstås emot omskärelse av. barn utan fysiska fel(sekulärt o religiöst) men Upplever det skönt at ha naturligt kort hudt" i sommaren/ luftigt o vissa damer gillar det vaginalt o oralt.

• Rambo69
    Anonym (Balls eye) skrev 2017-06-16 18:34:37 följande:
    Min handled är 14 cm, så jo det är grovt. Jag vill gärna kunna hålla runt med tumme och pekfinger, så för mig är 13 nästan max.
    Ooj!  Så jag har grövre kuk än du har handledGlad. Min är 14,5 lång å 14,5 omkrets diametern som grovast 4,8cm. Större ollon än skaftet, å jag får inte in kuken i en toapappers rulle inte äns i slakt tillstånd. Min fru är nöjd med den, undra om någon annan tjej hade gillat den???
  • LionQueen88
    Anonym (tack Balls eye/LionQueen) skrev 2017-06-18 10:54:32 följande:

Tack. Balls eye och LionQueen88 för lite uuppskattnng o självförtroende för. oss med min modell-"lagom storlek " på bredd o längd, inte helrakat (tycker själv det är sexigare när tjejer har hår) och lite/utan förhud. Är av naturen "utan".Är förstås emot omskärelse av. barn utan fysiska fel(sekulärt o religiöst) men Upplever det skönt at ha naturligt kort hudt" i sommaren/ luftigt o vissa damer gillar det vaginalt o oralt.

Så lite så. För lång får mig att oroa mig över att den ska komma emot livmodertappen, grov känns meningslöst och dessutom obekvämt. 
    Är självklart också emot omskärelse av barn, tycker det är något man ska få besluta själv. Men nu ser inte världen ut så, min kille omskars när han var barn och som tur är fick han inte några men av det utan kan njuta av sex med mig.
    Är själv helrakad då jag känner mig vidrig med hårig fitta. Gillar skillnaden, jag ska vara helrakad och killen hårig(helst)
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (rätt stor) skrev 2017-06-17 17:47:06 följande:
    Men just längden på över 20 måste vara totalt värdlöst. Man vill ju kunna köra på hårt med tjejens ben på sina axlar, och det funkar inte riktigt för oss trots att jag "bara" har 18.
    Fixar man omedvetet med vinkeln när man knullar... ;)
  • Anonym (rätt stor)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-06-18 13:36:45 följande:
    Fixar man omedvetet med vinkeln när man knullar... ;)
    Så kan det vara, men min fru får ont dagen efter vi kört hårt med hennes vader på mina axlar. Så sexig ställning f.ö. Men det är klart att hon njuter ju något oerhört under själva akten så det kanske jämnar ut sig haha.

Summan är dock att jag inte skulle vilja ha längre än vad jag har. Hade varit bättre att kunna köra hårt i favoritställningen.
  • Anonym (tack Balls eye/LionQueen)
    LionQueen88 skrev 2017-06-18 13:17:44 följande:

Så lite så. För lång får mig att oroa mig över att den ska komma emot livmodertappen, grov känns meningslöst och dessutom obekvämt. 

Är självklart också emot omskärelse av barn, tycker det är något man ska få besluta själv. Men nu ser inte världen ut så, min kille omskars när han var barn och som tur är fick han inte några men av det utan kan njuta av sex med mig.

Är själv helrakad då jag känner mig vidrig med hårig fitta. Gillar skillnaden, jag ska vara helrakad och killen hårig(helst)

Jag förstår verkligen att en man med lång penis som är oförsiktig kan orsaka smärta på livmodertappen. Och vad gäller omskärelse skulle jag troligen själv frivilligt som vuxen låta trimma bort hud om jag (ännu som vuxen) hade " lång förhud". Det har sagts att om en stor majoritet av männen var " utan" skulle ca vart 5:e fall av livmoderhalscancer kunna undvikas, (då hpv tycks kunna läkas ut fortare hos män " utan"- naturligt eller omskurna-än män som har mycket av huden, (Dock finns andra sätt än omskärelse att motverka cervixcancer.). Också vaginoser o äggstocksinflammationer osv kunde nog bli mindre vanliga, o oralsex trevligare för vissa som föredrar mindre hud, så frivillig vuxen omskärelse om man har mycket förhud är jag inte allmänt emot. För länge sen om människor levde nakna i naturen fanns skyddseffekter med lång hud, men jag är nöjd med att vara " naturligt utan" nu idag. Känner mig bekvämare med naknare penis för min personliga del. Tycker inte du vore vidrig med hår, men vill du hel/delraka är det. förstås ditt val.
  • Anonym (Balls eye)
    Anonym (tack Balls eye/LionQueen) skrev 2017-06-18 10:54:32 följande:

Så lite så, lagom är bäst, även om man kan ha bra sex med såväl mindre som större. Bästa älskaren jag haft var också den minsta jag varit med faktiskt och mitt ex och jag hade bra sex trots att han var betydligt större än min preferens.

Jag är också emot omskärelse på barn och utan medicinsk anledning. Både nuvarande och exet är omskurna av medicinska skäl i vuxen ålder.
    Rambo69 skrev 2017-06-18 12:08:57 följande:

Ooj!  Så jag har grövre kuk än du har handled. Min är 14,5 lång å 14,5 omkrets diametern som grovast 4,8cm. Större ollon än skaftet, å jag får inte in kuken i en toapappers rulle inte äns i slakt tillstånd. Min fru är nöjd med den, undra om någon annan tjej hade gillat den???

Japp, så är det. Du hade säkert gått hem hos många, men jag hade nog inte uppskattat just den egenskapen.
Svar på tråden Tjejer! - Hur ser er drömkuk ut?