Anonym (tack Balls eye/LionQueen) skrev 2017-06-18 10:54:32 följande:
Tack. Balls eye och LionQueen88 för lite uuppskattnng o självförtroende för. oss med min modell-"lagom storlek " på bredd o längd, inte helrakat (tycker själv det är sexigare när tjejer har hår) och lite/utan förhud. Är av naturen "utan".Är förstås emot omskärelse av. barn utan fysiska fel(sekulärt o religiöst) men Upplever det skönt at ha naturligt kort hudt" i sommaren/ luftigt o vissa damer gillar det vaginalt o oralt.
Så lite så, lagom är bäst, även om man kan ha bra sex med såväl mindre som större. Bästa älskaren jag haft var också den minsta jag varit med faktiskt och mitt ex och jag hade bra sex trots att han var betydligt större än min preferens.
Jag är också emot omskärelse på barn och utan medicinsk anledning. Både nuvarande och exet är omskurna av medicinska skäl i vuxen ålder.
Rambo69 skrev 2017-06-18 12:08:57 följande:
Ooj! Så jag har grövre kuk än du har handled. Min är 14,5 lång å 14,5 omkrets diametern som grovast 4,8cm. Större ollon än skaftet, å jag får inte in kuken i en toapappers rulle inte äns i slakt tillstånd. Min fru är nöjd med den, undra om någon annan tjej hade gillat den???
Japp, så är det. Du hade säkert gått hem hos många, men jag hade nog inte uppskattat just den egenskapen.