Inlägg från: Anonym (Eh!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eh!)

min man har levt "dubbelliv"

Anonym ((Upprörd Fru)) skrev 2017-06-17 16:41:19 följande:
    Det var tydligen när han hade gått ut på krogen med några vänner som den där jävla slynan hade tagit sig an honom.
    Jävla slynan?! Han hade kanske tagit av sig ringen? I vilket fall är det HAN som bär skuld till att HAN var otrogen. Visst är det fel att strula med en gift man men det är HAN som har största skulden. Vem vet vilka lögner han slagit i henne?
  • Anonym (Eh!)
    Anonym ("Dubbelliv" eller "trippel"?) skrev 2017-06-18 18:41:46 följande:

Män som lyckas med sådant och kan hålla ihop detta i 2-3 år utan att deras egen fru som känt honom i 15-20 år fattat något kan ha lyckats med mer grejer. Kan man ljuga så, så kan man attrahera många brudar också. man är slipad, jävligt slipad.

Han kanske inte har bara ett "barn på bygden"? Utan 2? 3? 8? Hur många andra har han knullat med utan att ha fått barn tror du? Tror du det bara är "Monica"? Just hon blev gravid dessutom? Nej, han har antagligen vänstrat med en jävla massa.

Min tanke exakt!
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (eh va?) skrev 2017-06-19 12:10:44 följande:
    Om man vill slippa få skit så är det kanske bäst att låta bli att knulla upptagna gubbar oavsett vem som bär den största skulden. Deltar man i andras skit så lär det förr eller senare stänka upp skit på en själv också.

Förstår mig inte på människor som på allvar tror att de kan delta i att göra vafan de vill mot andra och sen bara friskriva sig allt ansvar genom att peka finger på någon annan, så jäkla lågt.
    Jag håller med, men vill samtidigt flika in att vi inte vet vad mannen tutat i kvinnan han var otrogen med. En del män kan vara väldigt manipulativa när det gäller att få sex. De tar av sig ringen eller påstår att de nyligen skilt sig men inte tagit av ringen än eller att de är änkemän. You name it.
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (eh va?) skrev 2017-06-19 15:00:29 följande:
    Ja, man kan inte klandras för sånt man inte vet om, men jag tror diskussionen utgår ifrån att hon var medveten om att han var upptagen. Och då tycker jag hon får skyla sig själv.
    Tycker jag också, men barnet kan ju inte hjälpa detta.
Svar på tråden min man har levt "dubbelliv"