• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • FruGast

Vad har ni för symtom?
    Jag har gasig mage, kissnödig och så spänner det över livmodern.

• pugsnotdrugs
    Navoja skrev 2017-07-19 09:27:17 följande:

Hej, vad kul att se så många som har bf runt första mars. Jag plussade tidigt, redan för 3 veckor sedan :) kände på mig det direkt. Jag har två barn sen tidigare. Två grabbar som blir 6 och 9 snart. Mysigt med en liten sladdis plus sambons första barn :)

Jag vill gärna vara med på fb gruppen, hur gick jag tillväga då?

Skicka meddelande till goaround eller lykkeliv med ditt namn och hur din profilbild ser ut så blir du inbjuden till en hemlig grupp:)
  • EmmieM

Gick ur gruppen som länkades tidigare då den inte är hemlig, utan bara stängd.

Skulle jättegärna vara med i den hemliga marsbebisar gruppen om någon kan bjuda in? Emelie Magnusson, har en rosa halsduk på profilbilden :)

• Isabellanorin93

Hej , jag plussade igår ???? Bf nån gång i mars tror jag . Heter Isabella Norin på fb har en biljardbild som profilbild om ni kunde lägga till mig ????

• Navoja

Elina Piri heter jag :) kan inte skicka meddelande personligt. Ny och förvirrad på denna sida ;)

På profilbilder pussar jag sambon och vi har två barn bredvid oss :)

• PuLoha

Hej!

Nu tänkte jag också hoppa in här, plussade i måndags på äl+11 <3

• PuLoha

Vart räknar ni ut BF? Jag får olika datum beror på vilken sida jag räknar på.. Får också olika om jag räknar från mens eller äl :/

• PuLoha

Jag utgår från familjelivs uträknare så har jag BF 28 mars :)

• Nama

Hade tidigt UL idag för att utesluta hormontumör och utomkveds. Det var ingen cancer och inget utomkveds. Däremot såg hon ingenting alls i min livmoder så har tagit ett blodprov för att mäta hCG, nästa blodprov är på fredag. Mest troligt missfall men håll tummarna för mig att det trots allt finns en liten bebis därinne som bara är mindre än vad den borde vara. ????

Lev och låt leva
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?