• Anonym (Filjohan)

Få musen rakad

Hej mina damer!
    Låter ni era män raka musen på er? Jag rakar min fru en gång i veckan och ser till att jag är varsam. 

• Svar på tråden Få musen rakad
  • Anonym (aldrig (man))

Jag är medveten om att människor gillar olika saker, men jag skulle aldrig tänka mig det. Det skulle kännas som att förstöra min frus kropp, ungefär som om jag skulle tatuera henne.

Jag har en (förvisso lätt) fetish för naturliga och oförstörda kvinnor. Det vill säga, jag gillar inte långbyxor, kort hår, tatuering, piercing, rakade kön, silikonbröst eller p-piller.

• Pussan
    Anonym (aldrig (man)) skrev 2018-01-13 13:20:50 följande:

Jag är medveten om att människor gillar olika saker, men jag skulle aldrig tänka mig det. Det skulle kännas som att förstöra min frus kropp, ungefär som om jag skulle tatuera henne.

Jag har en (förvisso lätt) fetish för naturliga och oförstörda kvinnor. Det vill säga, jag gillar inte långbyxor, kort hår, tatuering, piercing, rakade kön, silikonbröst eller p-piller.

Då ligger jag inte bra till hos dig. Jag är alltid rakad, dessutom tatuerad och piercad. Har ofta långbyxor, fast då är det för det mesta håliga jeans. Kan det vara ok? Inte p-piller, men spiral. 
    Har dock inte kort hår och inte heller sillisar! 2 rätt i a f
  • Anonym (aldrig (man))
    Pussan skrev 2018-01-13 23:59:42 följande:
    Då ligger jag inte bra till hos dig. Jag är alltid rakad, dessutom tatuerad och piercad. Har ofta långbyxor, fast då är det för det mesta håliga jeans. Kan det vara ok? Inte p-piller, men spiral. 
    Nu är det ju inte så att jag går och tycker illa om människor för att de har attribut som jag inte går igång på. Du är säkert en jättebra människa, men jag skulle inte vilja vara ihop med dig Flört

När det kommer till preventivmedel så är det endast hormonbaserade som jag inte tycker om. Min fru har också spiral och det fungerar perfekt för oss. Vi blir båda extra kåta under de dagar då hon har ägglossning, därav att jag tycker att p-piller är avtändande. Det är ju inte så att jag är emot preventivmedel som sådana.

Som du säkert förstår så tänder jag på kvinnor som inte är så jävla meckade med. Naturligt skall det vara för min del. Skrattande
  • Frontline

Finns inget bättre en att få raka musen på frugan..
    Jag gör det gladeligen och stormtrivs när jag får det..
    Sen efter det finns det inget bättre en att man får slicka runt på fittan..
    Allt avslutas med att vi knullar på som fasen..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Pussan
    Anonym (aldrig (man)) skrev 2018-01-14 00:16:01 följande:
    Nu är det ju inte så att jag går och tycker illa om människor för att de har attribut som jag inte går igång på. Du är säkert en jättebra människa, men jag skulle inte vilja vara ihop med dig Flört

När det kommer till preventivmedel så är det endast hormonbaserade som jag inte tycker om. Min fru har också spiral och det fungerar perfekt för oss. Vi blir båda extra kåta under de dagar då hon har ägglossning, därav att jag tycker att p-piller är avtändande. Det är ju inte så att jag är emot preventivmedel som sådana.

Som du säkert förstår så tänder jag på kvinnor som inte är så jävla meckade med. Naturligt skall det vara för min del. Skrattande
    Så kan det vara.... vi får lov att vara olika. Men jag gillar att mecka lite med mig själv. Och piercingarna i fittan har faktiskt en effekt, de ger en förhöjd njutning! 
  • Anonym (Filjohan)
    Pussan skrev 2018-01-14 00:31:36 följande:
    Så kan det vara.... vi får lov att vara olika. Men jag gillar att mecka lite med mig själv. Och piercingarna i fittan har faktiskt en effekt, de ger en förhöjd njutning! 
    Hej!
    När du piercade fittan fick du hjälp med det? Låter härligt att du älskar att uppmana.
  • Pussan
    Anonym (Filjohan) skrev 2018-01-14 12:41:48 följande:
    Hej!
    När du piercade fittan fick du hjälp med det? Låter härligt att du älskar att uppmana.
    Javisst, gick till en piercingstudio. De har gjort alla, både i fittan och brösten och naveln.
  • Anonym (Hmm)

Inte ALLA ... om jag ska tro det jag hört ...
    knullade en tjej som hade en ring i ena innerläppen ... hon hade visst satt dit den själv sade hon ... inte snyggt, inte upphetsande men den satt där. Och hon hade en grymt snygg stjärt ... vägde liksom upp ringen ... :)

• Pussan
    Anonym (Hmm) skrev 2018-01-14 23:03:35 följande:

Inte ALLA ... om jag ska tro det jag hört ...
    knullade en tjej som hade en ring i ena innerläppen ... hon hade visst satt dit den själv sade hon ... inte snyggt, inte upphetsande men den satt där. Och hon hade en grymt snygg stjärt ... vägde liksom upp ringen ... :)

Jaså du gillar inte det? Men det var inte mig du knullade för jag har aldrig satt dit någon piercing själv.
    Anyway, jag menade att den studion har gjort alla mina piercingar.
  • Anonym (Filjohan)
    Pussan skrev 2018-01-14 22:55:31 följande:
    Javisst, gick till en piercingstudio. De har gjort alla, både i fittan och brösten och naveln.
    Låter spännande vi har en väninna som har funderat på detta och vi kommer att raka henne på fredag. Sedan blir det en trekant.
  • Ann O Nymf

Det tycker jag låter som härligt förspel :)

Kan föreställa mig känslan av det mjuka löddret som stryks på mjukt över känslig hud, rakhyveln som glider mjukt över densamma och får expertbehandling, alla skrymslen som får uppmärksamhet och sedan när löddret är borta kanske några fingrar inte kan hålla sig i styr utan halkar runt och glider in... och ut... och in. En varm mun och tunga som suger och slickar både klittan och läpparna. Hårfri hud är ju så härligt känslig

Sen vill jag garanterat ha mer...

• Anonym (Mmm)

Ska få raka fruns fitta ikväll,längtar redan det är så fantastiskt att sitta mellan hennes lår och raka fitta, blir kåt bara av att tänka på det.
    Hon har lovat att jag ska få raka precis som jag vill ikväll, det kommer inte finnas ett hårstrå kvar då jag är klar.
     Hon brukar variera mellan helrakat, en liten tofs och en smal sträng, jag tycker helrakat är absolut snyggast, lent och skönt att smeka och inget förutom springan kommer i fokus då man ser henne naken.

• Mathias19
    Pussan skrev 2018-01-13 23:59:42 följande:

Kan tänka mig hur sexig du är i verkligheten, med piercing mellan benen och tatueringar, blir så jävla kåt av det ????, skulle vara nice och ha en sådan älskerinna :)
  • Anonym (H)

Nej, jag skulle aldrig låta min sambo raka mitt kön. Det är något jag vill göra själv och ser det inte som något upphetsande elle sexuellt. Som att borsta tänderna, sminka mig, fixa håret, raka benen och armhålorna.. Jag jobbar inom vården, så för mig känns det nästan som om HAN tog hand om mig som jag tar hand om vårdtagarna.. Som tex tandborstning eller dusch. Nej tack!

• Anonym (Mmm)
    Leostar skrev 2018-09-11 14:19:42 följande:

Älskar att få raka frun, blir riktigt jädra stenkåt av det.

Visst är det en härlig och intim stund, och sen att få smeka hennes nyrakade lena fitta är ju pricken över iet.
  • Pussan
    Mathias19 skrev 2018-09-11 00:30:24 följande:
    Kan tänka mig hur sexig du är i verkligheten, med piercing mellan benen och tatueringar, blir så jävla kåt av det ????, skulle vara nice och ha en sådan älskerinna :)
    Det finns flera som tycker det, ja... ):-
Svar på tråden Få musen rakad